عرضه ​تازه‌‌های نشر فرهنگستان هنر در نمایشگاه کتاب

موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن)، وابسته به فرهنگستان هنر، در سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب‌های تخصصی در زمینه هنر را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگستان هنر، افشین شیروانی مدیر عامل مؤسسه متن فرهنگستان هنر، از عرضه کتب تازه منتشر شده این مؤسسه در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبرداد.

وی درباره فعالیت این موسسه در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: «مؤسسه متن با بیش از 500 عنوان کتاب در سی ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 12 تا 22 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره)، برپاست؛ که از این تعداد، 14 عنوان کتاب به تازگی منتشر شده است و 17 عنوان نیز، تجدید چاپ است.»

مدیرعامل موسسه متن در مورد عنوان کتب‌های تازه منتشرشده فرهنگستان هنر در سی‌ و یکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: خوشنویسی اسلامی تالیف شیلا بلر و ترجمه ولی‌الله کاووسی، سه‌شترانِ روانه به اسمیرنا تاریخچه کمپانی قالی شرق، هنر اسلامی و فرهنگ بصری، شاهکارهای فرش‌بافی مشهد در عصر قاجار، هنرمندانِ معروف به دوست‌محمد در سده دهم/ شانزدهم، بودریار در قابی دیگر، مردی با پاهای گمشده، مگسی که می خواست پروانه باشد از جمله کتاب‌هایی هستند که برای اولین بار، در این نمایشگاه وارد عرصه کتب تخصصی هنر کشور شده است.

افشین شیروانی به فهرست موضوع بندی کتاب‌های منتشر شده اشاره کرد و افزود: انتشارات متن در موضوعاتی شامل: فلسفه هنر، معماری و شهرسازی، نقاشی، ادبیات، هنرهای نمایشی، موسیقی، نشریات هنری و ... فعالیت دارد.

وی در پایان گفت: از آنجا که تخفیف بیشتر، می‌تواند سبب مطالعه بیشتر و همچنین استقبال بهتر از این رویداد بزرگ فرهنگی شود، در نمایشگاه کتاب امسال، تخفیف 20 درصدی برای عموم در نظر گرفته شده است. در مؤسسه متن از همه کسانی که تازه به مطالعه کتب هنری روی آورده‌اند یا برنامه‌ تازه‌ای برای مطالعه اینگونه کتاب‌ها آغاز کرده‌اند، دعوت می‌کند تا در غرفه انتشارات فرهنگستان هنر در سی و یکمین نمایشگاه کتاب حضور پیداکنند.

همچنین آثار پژوهشکدة هنر فرهنگستان هنر، که بیش از 35 عنوان است، نیز در غرفة مؤسسة متن فرهنگستان هنر ارائه می‌شود.

موسسه متن فرهنگستان هنر در سی ‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، که از 12 تا 22 اردیبهشت در مصلای امام خمینی‌ (ره) برگزار می‌شود، در سالن شبستان، راهروی 26، غرفۀ 21، از ساعت 10 تا 20،‌ میزبان علاقه‌مندان است.

502

کد خبر: 935991

وب گردی

وب گردی