سالک: برخورد با بی حجابی ساختگی بود تا علیه نیروی انتظامی جوسازی کنند

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برخورد با بی حجابی را از پیش تعیین شده و ساختگی دانست و گفت: این عملیات ساختگی را انجام دادند تا نیروی انتظامی را درگیر کنند، سپس علیه نیروی انتظامی جو سازی کنند و تلاش کنند که نیروی انتظامی را بکوبند.

اگر به تقابل استکبار جهانی در سه دهه گذشته نظر بیفکنیم در می یابیم که در دهه اول تقابل در حوزه نظامی است و سراسر این دهه جنگ، کودتا و ترور می باشد. اما از ابتدای دهه دوم، بحث فراگیر عمومی در جامعه ایرانی مسئله «تهاجم فرهنگی» بود.

تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، هجوم فرهنگی و... مفاهیمی است که بر سر زبان ها افتاد و گسترش یافت.

مقام معظم رهبری از همان نخستین سالهای پایان دفاع مقدس، دست دشمنان را خوانده و خبر از تهاجم و شبیخون فرهنگی آنان دادند. چنانچه در یکی از سخنرانی ها می فرمایند: «دشمن از راه اشاعة فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشاء – سعی می کند جوانهای ما را از ما بگیرد. کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می کند یک تهاجم فرهنگی بلکه باید گفت یک شبیخون فرهنگی و یک قتل عام و غارت فرهنگی است».

با خوانده شدن دست دشمن، مشخص شد که آنها بیکار ننشسته اند و در صدد هستند تا از راه های غیر نظامی اقدام به شکاف فرهنگی در جوامع امروزی کنند که می توان گفت نفوذ فرهنگی، خطرناک ترین نوع نفوذ دشمن است و جامعه را به لبه پرتگاه خواهد کشاند که به مثابه سوراخ کردن کشتی انقلاب توسط یک نفر است.

حال تنها راه مقابله هوشیاری است، در این راستا گروه سیاسی ایسکانیوز؛ بر آن شده تا پشت پرده این شبیخون ها را افشا کند تا بر همگان مبرهن شود که چه سناریوهایی که در این خصوص نوشته نشده است.

احمد سالک نایب رییس کمیسیون فرهنگی درخصوص اتفاق اخیر برخورد با بی حجابی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: یکی از رسالت های حکومت و حاکمیت حفظ ارزشهای دینی، اسلامی، انسانی و انقلابی است اگر این ارزشها با توطئه های داخلی و خارجی از بین برود بزرگترین ضربه را به امنیت اجتماعی می زند.

وی در ادامه افزود: اما اگراین ارزشها رعایت شود و همه مقامات و مسئولین خودشان را موظف بدانند تا دستورات الهی و دینی را اجرا کنند امنیت اجتماعی و امنیت کشور با قدرت برقرار خواهد شد اما در شرایط فعلی که ما در یک جنگ نرم به تعبیری جنگ فرهنگی به سر می بریم تمام رسانه های بیگانه و جریانات داخلی می خواهند بحران درداخل کشور ایجاد کنند و کشور را با بحران پیش ببرند و به خیال خودشان که به یک هدفی مثل اهداف فتنه 88 برسند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی برخورد با بی حجابی را یک عملیات از پیش تعیین شده و ساختگی دانست و بیان کرد:این عملیات ساختگی را انجام دادند تا نیروی انتظامی را درگیر کنند، سپس علیه نیروی انتظامی جو سازی کنند و تلاش کنند که نیروی انتظامی را بکوبند و به دفاع از یک عنصر بی حجابی که ضد ارزش ها حرکت می کرده آن را تشویق کنند؛ این موضوع درست خلاف این نقطه نظری است که مردم و مسئولین باید به آن قائل باشند.

وی اضافه کرد: ملت ما، ملت ارزشی، بابصیرت، دینی است که علاقمندند آن ارزش ها اجرا شود زیرا که خانواده هایشان و ناموسشان در گرو اجرای ارزشهای الهی و دینی است.

سالک با اشاره به شکسته شدن ارزشهای دینی و الهی اظهار کرد: اگر این ارزشها شکسته، قبح زدایی یا تقدس زدایی شود واین ارزشها در داخل کشور تحت الشعاع حرکتهای بیگانه قرار بگیرد، خانواده ها و مردم امنیتشان را از دست می دهند لذا ضمن اینکه نیروی انتظامی وظیفه دارد در مسیر دفاع از اصول قانونی و ارزشها با قدرت پیش برود و جایگاه خودش را در جامعه بیش از پیش پیدا کند.

وی تاکید کرد: باید به کسانی که به دنبال بدحجابی و بی حجابی در جامعه هستند و به این موضوعات دامن می زنند به آنها هشدار داد که این مسئله جایگاهی در داخل جامعه ما نخواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره راهکارها برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات گفت: راهکارها چند مطلب است اول اینکه مدیران دستگاههای اجرایی ما باید باور کنند که تضمین تداوم انقلاب اسلامی و امنیت جامعه در گرو اجرای قوانین دقیقی است که در اختیار مسئولین قرار دارد اما متاسفانه این باور وجود ندارد و ضعیف است؛ لذا مسئولین باید تلاش کنند باور و زیر مجموعه شان را نسبت به اجرای قانون بالا ببرند.

وی در ادامه افزود: نکته بعد اینکه رسانه های ما باید نسبت به آثار منفی و فسادآلود فضای مجازی که به این نوع حرکتهای بی حجابی و بدحجابی دامن می زنند و آنها را رشد می دهند، به مقابله بپردازد، تولید محتوا کنند و در اختیار رسانه ها و مردم قرار دهند.

سالک کمک اندیشمندان به مردم را راهکار سوم دانست و گفت: جامعه اندیشمند و نخبگان ما اعم از حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید به کمک مردم بیایند و راهکارهایی که بتواند در تربیت جامعه و فرزندان ما نقش اساسی با انطباق بر محتوای روابط اسلامی داشته باشد همچنین تبلیغ و ترویج را آموزش دهند.

بیشتر بخوانید:

آزادی خواه: اقتدار کشور باید توسط ناجا شکل بگیرد

کاظمی: همه حق"دفاع مشروع" از خود را دارند

وی در خصوص راهکار چهارم بیان کرد: راهکار چهارم قضایی است و باید با کسانی که در داخل کشور تلاش می کنند به فساد دامن بزنند قاطعانه بر اساس قوانین قضایی برخورد کند، اینطور نمی شود که عده ای آزادانه تحت پوشش آزادی، هر نوع بی بند و باری را دامن بزنند و هرکاری که بخواهند انجام دهند و کسی به آنها اعتراض نکند، شما در تمام کشورهای دنیا بدین گونه است که اگر کسی بخواهد به مقدساتشان اعتراض کند و برخورد کند قاطعانه با او برخورد می کنند.

وی اضافه کرد: اینجا تسامح ایجاد می شود و از رحمت جمهوری اسلامی عده ای سواستفاده می کنند بنابراین فکر می کنم اگر مسئولین اجرایی، قضایی و قوانین باهم دست به دست دهند این مسائل حل خواهد شد.

وی در پایان درباره اینکه بعضی مسائل به ابزارجناحی در جامعه تبدیل می شود گفت: این نوع مسائل به اصطلاح در راستای ستاد بحران در ایران که توسط بیگانگان سازمان پیدا کرده، تبلیغ می شود عده ای در داخل کشور این موضوع را اهرم می گیرند و آن را بر سر همه مسائل می زنند تا اعلام کنند ناکارآمدی وجود دارد، کسانی که این را به عنوان ابزار جناحی مطرح می کنند منافعشان در این است که آب را گل آلود کنند و به تعبیری از این آب گل آلود ماهی بگیرند یعنی می گویند دامن می زنیم تا بتوانیم امیال و اهداف شیطانی دیگرمان را مطرح کنیم آنها دنبال منافع شخصی، باندی، گروهی، سیاسی و مزدوری هستند.

304

کد خبر: 935996

وب گردی

وب گردی