واکنش معاون استاندار خراسان رضوی به انتقادت مطرح شده پیرامون عدم انتخاب فرماندار کاشمر

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان این که انتخاب فرماندار کاشمر فقط مبتنی غیربومی بودن نیست، گفت: ما به دنبال آن هستیم تا یک فرماندار با توان مدیریت مناسب برای این شهرستان انتخاب کنیم.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، در تاریخ 20 آذر 96 در پی انتصاب محمدحسن فرهادی فرماندار سابق کاشمر به عنوان فرماندار درگز، استاندار خراسان رضوی در حکمی مرادعلی احمدزاده را به عنوان سرپرست فرمانداری کاشمر منصوب کرد. این در حالی است که فرمانداری کاشمر هنوز با این سرپرست اداره می شود، با توجه به این موضوع که در مدیریت سرپرست فرمانداری هیچ خللی تاکنون نبوده اما برخی انتقادات به استاندار وارد شده است که چرا هنوز فرماندار برای کاشمر انتخاب نشده است و سوال دیگر آن است که آیا برای این شهرستان فرماندار بومی انتخاب می شود یا خیر؟

شهرستان کاشمـَر یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است؛ این شهرستان در جنوب غربی این استان قرار گرفته است. در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهرستان به 168 هزار و ششصد و شصت و چهار نفر بوده است.

نماینده مردم کاشمر در گفت وگویی معتقد بود که حداقل 4 فرماندار در استان از مردم کاشمر هستند و عقیده داشت که فرزندان دیار کاشمر توانمندی قبول کردن مسئولیت فرمانداری این شهر را دارند.

طبق گفته وی تاکنون افرادی برای تصدی فرمانداری این شهرستان به استاندار و معاونت سیاسی استاندار معرفی شدند.

سیدجواد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در حال رایزنی به منظور انتخاب فرماندار کاشمر هستیم.

وی در واکنش به انتقاداتی که به عدم انتخاب فرماندار بومی در کاشمر شده است، گفت: شهرستان کاشمر ظرفیت این موضوع را دارد تا یک فرماندار بومی برای خود داشته باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که انتخاب فرماندار فقط مبتنی بر غیربومی بودن نیست، تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا یک فرماندار با توان مدیریت مناسب برای این شهرستان انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این که انتخاب فرماندار تا چه زمانی طول خواهد کشید، گفت: ما در تلاش هستیم که هر چه سریعتر برای کاشمر فرمانداری انتخاب کنیم.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر فرمانداری کاشمر با سرپرست اداره می شود و فرایند مدیریت سرپرست فرمانداری کاشمر با سرافرازی دنبال شده و فعالیت این سرپرست با هیچ خللی تا کنون مواجه نشده است.

901/900

کد خبر: 936070

وب گردی

وب گردی