اصلاح و ادغام کمیسیون های شورای شهر کرمان ضروری است

رئیس شورای شهر کرمان گفت: اصلاح و ادغام کمیسیون های شورای شهر در راستای بهینه سازی عملکردها و مصوبات ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز، نشست عمومی شورای شهر کرمان یکشنبه شب با حضور اکثریت شورا در محل خانه شهر تشکیل شد.

محمد فرشاد رئیس شورای شهر کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام بزرگداشت معلم و کارگر گفت: اصلاح و ادغام کمیسیون های شورای شهر در راستای بهینه سازی عملکردها و مصوبات ضروری است.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و حاشیه نشینی شورای شهر کرمان نیز ضمن درخواست از شهردار کرمان برای روشنایی و نورپردازی میادین و معابر عمومی به مناسبت نیمه شعبان، برگزاری جشن های شاد و مفرح در سطح شهر را خواستار شد و گفت: در این زمینه همکاری های لازم با مراکز مذهبی و واحدهای صنفی صورت پذیرد.

منصور ایرانمنش همچنین بر توجه ویژه شهرداری بر آسفالت و لکه گیری معابر تاکید کرد و رفع مشکل آب گرفتگی در محدوده گلزار شهدا در زمان بارندگی را خواستار شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و ایجاد درآمدهای پایدار شورای شهر کرمان نیز از آغاز جلسات ستاد ممیزی اصلاح نرخ تعرفه ها و عوارض خدماتی و صنفی در شهرداری کرمان خبر داد و تصریح کرد: طرح مطالبات شورای شهر در تدوین بودجه و افزایش درآمد شهرداری با استفاده از شیوه های جدید ضروری است.

حسین چناریان با بیان اینکه اراده جدی برای کنترل، کاهش و تغییر هزینه ها در شورای شهر و شهرداری شکل گرفته است افزود: منطقی سازی و مناسب سازی بودجه شهرداری به صورت علمی و عینی با تشکیل کارگروه های تخصصی در دست اقدام است.

در پایان این نشست همچنین با پیشنهاد زهرا ایرانمنش رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای شهر کرمان در خصوص ارائه خدمات فرهنگی، تفریحی و ورزشی توسط شهرداری به صورت نیم بهاء به کارگران و فرهنگیان در ایام کارگر و معلم موافقت شد.

گفتنی است در این نشست با ادامه فعالیت پیمانکار پارک آفتاب (که هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت کاری دارد) طبق قرارداد قبلی موافقت شد.

در این نشست مقرر شد مجوز زمین های وا افتاده و لچکی های مجاور املاک غیر تجاری به قیمت کارشناسی روز به شرط ادغام در ملک مجاور تا سقف پنج متر به شهرداری واگذارشود.

901/900

کد خبر: 936122

وب گردی

وب گردی