بازدید معاون پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد  از واحد لاهیجان

دکتر محمدرضا آرام معاون پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از واحد لاهیجان بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، در این بازدید چند ساعته وی از نزدیک در جریان برخی فعالیتهای قرآنی واحد لاهیجان قرار گرفت.

دکتر سیروس بیدریغ رئیس واحد نیز ضمن دیدار با ایشان که با حضور دکتر عباس تقوائی معاون فرهنگی دانشجویی و محمدابراهیم طلوع مسئول کانون قرآن و عترت و دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان صورت گرفت، لزوم اهمیت برنامه های قرآنی و فرهنگی را در برنامه های کلان دانشگاه ضروری دانسته و آمادگی واحد را جهت حمایت هرچه بیشتر از این برنامه ها اعلام نمودند.

معاون پژوهشکده قرآن و عترت نیز ضمن ابراز تشکر از دکتر بیدریغ به دلیل نگاه ویژه و خاصشان به برنامه های فرهنگی و قرآنی، علی الخصوص پرداخت به موقع هدایای مسابقات قرآن و عترت آمادگی پژوهشکده قرآن و عترت را جهت برگزاری کارگاه های دانش افزا در واحد لاهیجان با موضوعات مختلف قرآنی و فرهنگی و چاپ کتاب در این خصوص اعلام نمودند.

شایان ذکر است واحد لاهیجان با سابقه ای طولانی، همواره یکی از فعالان عرصه های فرهنگی و قرآنی کشور بوده و رتبه های برتر و ممتاز ملی و کشوری در موضوعات و مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی گواه این مدعاست.

کد خبر: 936156

وب گردی

وب گردی