سلطانی‌فر: مدیران ما می‌توانند در ورزش آسیا تاثیرگذار باشند/ امیدواریم از ظرفیت موجود استفاده شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در فدراسیون و بخش‌های ورزشی مدیران توانمند و قوی داریم که می‌توانند در آسیا تاثیرگذار و مرجعی برای تصمیم‌گیری باشند و امیدواریم از این ظرفیت قابل توجه استفاده شود.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی‌فر در نشست مشترک با روسای فدراسیون‌های ورزشی که شیخ احمد فهد الصباح، رئیس شورای المپیک آسیا نیز در آن حضور داشت، گفت: همه قوا مصمم به توسعه ورزش برای ارتقای غرور و وحدت ملی هستند. هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد و انشالله در سال های آینده شاهد رشد وررش باشیم.

وی افزود: صبح امروز ملاقات خوبی بین شیخ احمد و آقای جهانگیری صورت گرفت و چگونگی استفاده از ظرفیت شورای المپیک آسیا و سیاست‌های ایران مورد بررسی قرار گرفت. امیدوارم دستاوردهای این سفر ما را در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: میزبانی‌های زیادی بعد از رفع تحریم‌ها و حدود 90 میزبانی داشتیم. تیم‌های ما دستاوردهای خوبی داشتند و اینها نگاه عمیق‌تری را می‌پذیرد. امروز از این ابزار می‌توان در جهت توسعه دوستی‌ها در آسیا استفاده کرد و مجموع اهداف شورای المپیک آسیا و کمیته بین‌المللی المپیک را محقق کنیم و در جهت توسعه و دوستی بین ملت ها گام برداریم.

سلطانی‌فر ادامه داد: ما در فدراسیون و بخش‌های ورزشی مدیران توانمند و قوی داریم که می‌توانند در آسیا تاثیرگذار و مرجعی برای تصمیم‌گیری باشند و امیدواریم از این ظرفیت قابل توجه استفاده شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم با یک کاروان بزرگ و توانمند در بازی‌های آسیایی حاضر و نقش موثری در بزرگی این مسابقات و توسعه ورزش در آسیا داشته باشیم. ما در رشته‌هایی که در آسیا و جهان جزو بهترین‌ها هستیم، می‌توانیم با اعزام مربی و ورزشکار به توسعه این رشته‌ها در قاره و جهان کمک کنیم. امیدواریم شیخ احمد را بار دیگر ببینیم و و در مباحث گوناگون صحبت کنیم.

602

کد خبر: 936172

وب گردی

وب گردی