آلبا: منتظر گارد افتخار رئالی ها هستیم

یوردی آلبا، مدافع بارسلونا معتقد است که رئال مادرید در دیدار برگشت لالیگا مقابل بارسا، باید گارد افتخار را به افتخار قهرمانی بارسا در لالیگا برگزار کند.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته بارسا موفق شد با پیروزی 4-2 مقابل دپورتیوو لاکرونیا، بیست و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا و هفتمین قهرمانی در ده سال اخیر را به دست آورد. مسی موفق شد در این دیدار هت تریک کند تا بارسا بدون شکست جام را بالای سر ببرد و حال آلبا مدعی شد که رئال در دیدار برگشت باید مقابل آنها گارد افتخار برگزار کند.

او گفت:" این تصمیمی نیست که ما بخواهیم بگیریم، همه به احترام تیم‌های دیگر این گارد را برگزار می‌کنند. جام باشگاه‌های جهان رقابتی بود که ما در آن شرکت نکردیم. در سانتیاگو برنابئو، چند سال پیش برای رئال گارد افتخار برگزار کردیم. اگر آنها نخواهند مقابل ما گارد افتخار برگزار کنند، علتش این است که دستور از بالاتر آمده است."

آلبا درباره حذف از چمپیونزلیگ که باعث شد رویای سه گانه به باد برود گفت:" واقعا از این بابت ناراحتیم، همه ما مقصر بودیم. والورده بیش از همه در این قهرمانی شایسته تمجید است، او ششمین مربی است که دوگانه برده است. او رختکن را به خوبی کنترل کرده است. دو گانه 8 بار در تاریخ بارسا تکرار شده و از این بابت باید خیلی خوشحال باشیم. همه خوشحالند هر چند که از چمپیونزلیگ حذف شده ایم."

606

کد خبر: 936179

وب گردی

وب گردی