علیپور: کجا بروم بهتر از پرسپولیس/ عباس زاده یک پرسپولیسی با معرفت است/ امیدوارم تمام بازیکنان قراردادشان را تمدید کنند

آقای گل این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم چراکه باید از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع می کردیم.

علی علیپور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز، در رابطه با حضورش در بازی روز گذشته نساجی گفت: نساجی تیم شهرم است و برای حمایت از آنها به ورزشگاه رفتم، کار نساجی سخت بود و برای صعود نیاز مبرمی به کسب پیروزی پرگل داشتند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: البته در صورتیکه نفت مسجد سلیمان شکست می خورد هر دو نماینده مازندران می توانستند لیگ برتری شوند که این اتفاق نیفتاد و در نهایت تنها تیم شهرم نساجی موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند؛ کمترین حق مردم و پیشکسوتان استان مازندران داشتن یک تیم در لیگ برتر بود که با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان این امر تحقق یافت.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این سوال که به نظر می رسد آمار گلزنی محمد عباس زاده در نساجی خوب می شود و به عنوان یک مهاجم او را چگونه می بیند نیز تشریح کرد: عباس زاده مهاجم چهارچوب شناس و قابلی است و زمانیکه در پرسپولیس با او همبازی بودم نیز شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذاشت و به خوبی از موقعیت ها استفاده می کرد؛ از او تشکر می کنم که با وجود اینکه شرایط خوبی را در سایپا پشت سر می گذاشت برای کمک به نساجی به این تیم ملحق شد و در کنار کادر فنی و تلاش سایر بازیکنان زمینه حضور این تیم در لیگ برتر را فراهم کرد.

علیپوردر رابطه با فصل فوق العاده ای که پشت سرگذاشت نیز اظهار داشت: فصل سختی بود چراکه باید از عنوان قهرمانی فصل گذشته نیز دفاع می کردیم که با کمک بچه ها موفق شدیم از عنوان قهرمانی فصل گذشته دفاع کنیم و در کنار قهرمانی پرسپولیس من نیز موفق شدم آقای گل این رقابت ها شوم.

مهاجم پرسپولیس در رابطه با اینکه آمار گلزنی او در هفته های پایانی کمی افت کرده بود و اینکه علت این افت تغییر تاکتیک تیم بود یا امری طبیعی محسوب می شد نیز تکمیل کرد: گل زدن برای من اهمیت دارد اما در درجه دوم اولویت هایم است و مهم ترین مساله موفقیت تیم بود که خوشبختانه رخ داد.

وی در رابطه با اینکه گفته می شود به بازی رفت در برابر الجزیره نخواهد رسید نیز خاطرنشان کرد: مصدومیتم تقریبا برطرف شده است و از امروز در تمرینات شرکت می کنم و اگر درد نداشته باشم مشکلی بابت این بازی نخواهم داشت اما بازی کردن یا نکردنم بستگی به نظر کادر فنی دارد و اگر آنها صلاح بدانند بازی خواهم کرد.

علیپور با بیان اینکه دوسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و قصد ندارد این تیم را ترک کند گفت: کجا بروم بهتر از پرسپولیس؛ به بودن در پرسپولیس افتخار می کنم و دوست دارم تا پایان قراردادم در این تیم بمانم و زیر نظر کادر فنی خوبی که در باشگاه حضور دارند بازهم پیشرفت کنم.

آقای گل لیگ برتر در رابطه با شانس حضور در جام جهانی نیز افزود: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی و جام جهانی است و من نیز از این قائده مثتسنی نیستم و تا آخرین لحظه نیز برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد و نا امید نیستم.

وی در رابطه با اینکه چه بازیکنانی قرار است با باشگاه تمدید کنند نیز تشریح کرد: این مساله بین باشگاه و بازیکنان است اما امیدوارم تمام بازیکنان در تیم بمانند تا بتوانیم روند خوب فصول گذشته را ادامه دهیم.

مهاجم پرسپولیس در انتها ضمن تشکر از هوادران، کادر فنی و بازیکنان گفت: سال خوبی را پشت سرگذاشتم و بدون کمک آنها نمی توانستم موفق باشم، اگر آقای گل شدم قطعا تلاش تمام بازیکنان و همچنین هوادرانی بود که در سرما و گرما از ما حمایت کردند و امیدوارم با حمایت های آنها الجزیره را نیز شکست دهیم تا سال خوبمان را تکمیل کنیم.

606

کد خبر: 936232

وب گردی

وب گردی