دانشگاه ها با محوریت حل مسأله حربه دشمنان را خنثی می کنند

مراسم بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فرهاد رهبر در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مراسم بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فرهاد رهبر در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
در حین برگزاری مراسم، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک و بزرگداشت مقام معلم گفت: صحبت های اساتید و همکارانم را شنیدم اما توقع وانتظارم از همکاران بالاتر بود و بیشتر دوست داشتم توسط اساتید راهنمایی شوم و پیشنهادهایی به ما دهند تا بتوانیم ازآنها استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود: صمیمانه دست یاری تمامی اساتید را میفشارم و منتظر پیشنهادات و رهنمودهایشان هستم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: باید دانشگاه را به دانشگاه حل مسأله و تولید علم تبدیل کنیم و با ایجاد خودباوری است که میتوانیم حربه دشمن را خنثی کنیم.
دکتر فرهاد رهبر تصریح کرد: تردید ندارم که دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه بزرگ در آموزش عالی کشور است که در عرصه پژوهش قدم برمی دارد و میتواند یک تحول جدی ایجاد کند.
وی متذکر شد: واحد علوم و تحقیقات در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد پیشتاز است و تحول را در دانشگاه رقم زده است که این تحول یک تحول جهادی با هدف حل مسأله در کشور است که مردم با آن مواجه هستند.
دکتر رهبر درادامه خاطر نشان کرد: امروز به پشتوانه اساتید در دهان مشکلاتی که گریبانگیر جامعه است خواهیم زد و رکن رکین دانشگاه که یک مرکز انسان سازی است؛ قطعا اساتید آن جامعه هستند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: ملتی آگاه و هوشیار داریم که توسط اساتیدی چون شما تربیت شده اند و دشمن ناامیدانه در تلاش برای ایجاد مشکل در نقش اساتید دانشگاه ها است.
وی در پایان متذکر شد:نقش اساتید در کلاس درس ایجاد باورِ «ما میتوانیم» است و در حال حاضر به جرات میتوان گفت دانشجویان ما در دانشگاه آزاد و در واحد علوم و تحقیقات در رتبه اول دانشگاه های کشور قرار گرفته اند و توانسته اند رتبه بسیار خوبی را در میان دانشگاههای کشور با فاصله زیادی کسب کنند.

202

کد خبر: 936244

وب گردی

وب گردی