برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی ویژه کارکنان در واحد بوکان

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که بزرگترین رویداد قرآنی این دانشگاه است در واحد بوکان ویژه کارکنان در بخش کتبی همزمان با سراسر دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سلمان حمیدی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بوکان گفت؛ همزمان با سایر واحدهای دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، بخش کتبی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 97 ساعت 14 بعداز ظهر در واحد بوکان برگزار شد.

حمیدی در ادامه افزود : مسابقات قرآن و عترت، مقدمه ای برای تدبر در قرآن است، تصریح کرد: پس از تدبر باید به مرحله عمل رسید و این کار تا جایی ادامه یابد که زندگی ما قرآنی شود.

وی اظهار کرد: « قرآن مایه خیر و برکت در جامعه است و هدف از برگزاری این مسابقات قرآنی نیز توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تاثیر گذاری آن برفضای فرهنگی در دانشگاه می باشد

حمیدی بیان کرد: «این مسابقات در یک رشته‌ با حضور 27 نفر از کارکنان این واحد در بخش تفسیر قرآن کریم برگزار شد که در پایان با بررسی امتحانات، نفرات بر‌تر واحد انتخاب خواهند شد

این مسابقات به صورت همزمان با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در این واحد برگزار شد.

202

کد خبر: 936266

وب گردی

وب گردی