رخدادهای نمایشگاه کتاب از شبکه چهار پخش می شود

برنامه «کتاب ۴» در ایام برگزاری سی یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سی یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در محل مصلای امام خمینی برگزار می شود و شبکه چهار سیما با برنامه «کتاب ۴» به تهیه کنندگی جعفر فریدزاده رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می دهد.

به گفته فریدزاده، برنامه «کتاب ۴» به صورت زنده و مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، روزانه در چهار نوبت پخش روی آنتن می رود.

فریدزاده گفت: سعید بیابانکی اجرای این ویژه برنامه را بر عهده دارد و برنامه از بخش های مختلفی همچون مصاحبه، گزارش و اخبار نمایشگاه کتاب برخوردار است.

وی افزود: مروری بر اخبار روزانه نمایشگاه، گزارش های موضوعی و مردمی از نمایشگاه، معرفی غرفه داران، معرفی کتاب های جدید و چاپ اولی ها بخش های مختلف این برنامه را شکل می دهد و در بخش گفتگو مجریان برنامه با مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب، مسئولان برگزاری نمایشگاه و با نویسندگان و ناشران گفتگو خواهند کرد.

فریدزاده درباره ساعت پخش برنامه خاطرنشان کرد: در چهار نوبت ۲۰ دقیقه ای از صبح ساعت ۱۱ در فواصل بین برنامه ها، از محل برگزاری نمایشگاه برنامه را روانه آنتن پخش می کنیم.

503

کد خبر: 936275

وب گردی

وب گردی