فلاحی‌راد به کادرفنی تیم ملی تکواندو اضافه شد

با اعلام رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، حسن فلاحی‌راد به‌عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی تکواندوی کشورمان اضافه شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست‌وسومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا از 5 خرداد ماه به مدت سه روز و به میزبانی هوشی‌مینه ویتنام برگزار می‌شود. با نظر فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان و به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر هوگوپوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، حسن فلاحی‌راد به‌عنوان مربی به کادر فنی تیم اضافه شد.

آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن 87- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

همچنین ابراهیم صفری در وزن 54- کیلوگرم، حمیدرضا هادیان در وزن 58- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم، محمدسالار وحیدی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا در از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.

بیست‌وسومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از 5 خردادماه به مدت سه روز و به میزبانی هوشی‌مینه ویتنام برگزار می شود.

602

کد خبر: 936293

وب گردی

وب گردی