اولین جشنواره استانی کسب و کار های نو در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اولین جشنواره استانی کسب و کار های نو بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر سید حسن هاشمی گفت: این جشنواره به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و باشگاه پژوهشگران و نخبگان و همکاری تعدادی از دستگاه های دولتی و استانی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را در محور های فناوری اطلاعات، خدمات، هنر وصنایع دستی، علوم انسانی، کشاورزی، فنی و مهندسی ، پزشکی و ... حداکثر تا هفدهم اردیبهشت ماه به نشانی دبیرخانه جشنواره مستقر در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ارسال نمایند.
سید حسن هاشمی با اعلام اینکه به آثار برگزیده در هر بخش یک میلیون تومان جایزه اهدا می شود گفت همچنین اثار منتخب علاوه بر دریافت جایزه از طریق معرفی جشنواره از حمایت دستگاههای اجرایی ذی ربط نیز برخوردار خواهند شد.
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان جنوبی این جشنواره را فرصت ارزشمندی برای ظهور و بروز خلاقیت جوانان و دانشجویان و معرفی کسب و کارهای نو ظهور عنوان کرد و افزود:علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.iaubir.ac.ir مراجعه نمایند .

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاههای آموزش محور کارایی خود را از دست داده اند گفت :مقتضیات دنیای امروز موجب عبور دانشگاهها از فعالیت آموزشی به سمت اقتصاد دانش بنیان و استفاده هرچه بیشتر از علم در عمل و تبدیل دانش به فناوری و ثروت شده است وطبیعی است در این فضا نیاز روز افزونی به ترویج و تعمیق روحیه خلاقیت وکار آفرینی در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی وجود دارد و این ماموریت که به عنوان رسالتی خطیر بر دوش دانشگاههاست در صورتی که با دقت و کیفیت مطلوب و اثر بخش پیگیری شود نتایج ارزشمندی برای کشور عزیزمان خواهد داشت.

کد خبر: 936335

وب گردی

وب گردی