چوپان دروغگو دوباره بیدار شده و شایعه پراکنی می کند

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به چوپانی دروغ گو تشبیه کرده که باز هم می‌خواهد درباره برنامه هسته‌ای ایران، سخن کذب و دروغ بگوید.

به گزارش ایسکانیوز، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در پیامی توئیتری، به پیشواز سخنرانی امشب «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص برجام رفت.

رسانه‌های صهیونیستی ساعتی پیش گفته بودند که نتانیاهو امشب شواهدی مهم مربوط به «فریفتن جهانیان در خصوص برجام از سوی ایران» را منتشر می‌کند.

ظریف در صفحه توئیتری خود اینطور نوشته: «پسر بچه‌ای که نمی‌تواند از چوپان دروغ‌گو بودن دست بردارد، باز هم به سراغ عادت قبلی خود آمده است. او از فضاحت نشان دادن آن نقاشی در مجمع عمومی سازمان ملل درس نگرفت. فقط سر بعضی از مردم را می‌توان چند بار کلاه گذاشت.»

اشاره ظریف به اقدام 6 سال پیش نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل است که با در دست گرفتن کاغذی که تصویر یک بمب را نشان می‌داد، مدعی شد که در صورت گذشتن غنی‌سازی اورانیوم ایران از حدی خاص که با رنگ قرمز نقاشی شده بود، ایرانیان توان ساخت بمب هسته‌ای خواهند یافت و جامعه جهانی نباید اجازه بدهد که چنین اتفاقی رخ دهد.

البته ادعاهای بی‌اساس همیشه هم مورد بی‌مهری غربی‌ها قرار نمی‌گیرد.

آمریکا در سال 2003 و پس از به راه انداختن کمپین رسانه‌ای شدیدی در خصوص وجود تسلیحات کشتار جمعی در عراق به این کشور حمله کرد؛ این حمله بیش از صد هزار نفر را به کام مرگ فرستاد ولی تا لحظه انتشار این خبر، خبری از تسلیحات کشتار جمعی عراقی نشده است.

305

کد خبر: 936358

وب گردی

وب گردی