مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در ایلام برگزار می‌شود

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان از برگزاری مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در ایلام خبر داد و از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خواست از این مناظره‌ها به عنوان فرصتی برای یادگیری بهره ببرند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدغلامرضا حسینی اظهار کرد: هدف از برگزاری مناظرات دانشجویی نهادینه کردن فضای علمی، منطقی و اخلاقی در سطح جامعه است و جهاددانشگاهی با برگزاری موفق این مسابقات در دوره‌های گذشته نقش خود را به خوبی در زمینه گسترش فضای آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقات را پایان اردیبهشت اعلام و تصریح کرد: گروه‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌ها و مراکز اموزش عالی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر و مراکز جهاددانشگاهی سراسر استان برای حضور در این مسابقات ثبت نام کنند.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان ایلام درباره شرایط ثبت‌نام در این مسابقات، گفت: محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد، اما دانشجو بودن شرط الزامی است و متقاضیان به صورت تیم‌های چهار نفره ثبت‌نام می‌شوند و می‌توانند در هر مقطعی‌ از هر دانشگاهی باشند.

حسینی با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده می‌توانند ترکیبی نیز باشند، مثلا یک تیم می‌تواند متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد، پیام نور، سراسری و غیره... باشد، گفت: زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.

منبع: ایسنا

901

کد خبر: 936393

وب گردی

وب گردی