فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی مدال کیفیت فیگنبام آمریکا را کسب کرد

علی مسعودی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب موفق به کسب مدال کیفیت فیگنبام ( Feigenbaum Medal ) آمریکا در سال ۲۰۱۸ شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسمی که در شهر سیاتل آمریکا برگزار شد، جامعه کیفیت آمریکا مدال کیفیت فیگنبام (Feigenbaum Medal ) در سال ۲۰۱۸ را به علی مسعودی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اهدا کرد.

جامعه کیفیت آمریکا این مدال را به دلیل خدمات ارزنده این پژوهشگر و محقق ایرانی در زمینه "محیط زیست و توسعه پایدار از طریق طراحی و اجرای روش های کیفی برای ایجاد محصولات و مواد پایدار" به وی اهدا کرد و این برای اولین بار است که یک ایرانی برنده مدال کیفیت در این سطح می شود.

گفتنی است، مدال کیفیت فیگنبام هر ساله به فردی زیر ۳۵ سال که از خود ویژگی های برجسته ای به لحاظ رهبری، حرفه ای بودن و توانایی در زمینه کیفیت را نشان داده و همچنین پتانسیل خدمت به بشریت در این زمینه را دارا باشد، تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است علی مسعودی که مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب دریافت کرده است ، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و تکنولوژی پوهانگ کره جنوبی و کارشناسی ارشد محیط زیست - اکولوژی صنعتی و توسعه پایدار از دانشگاه ییل آمریکاست.

202

کد خبر: 936406

وب گردی

وب گردی