بهنا در فستیوال موسیقی تجربه به برج آزادی می رود

گروه موسیقی بهنا در قالب سلسله ‌اجراهای «موسیقی تجربه» در برج آزادی تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برج آزادی، گروه موسیقی بهنا که از پیشگامان موسیقی تلفیقی ایران است، این بار در قالب سلسله رویدادهای موسیقی تجربه در برج آزادی روی صحنه می‌رود.

قطعاتی که این گروه در این برنامه اجرا می‌کند از دو آلبوم «ایران ۱۱» و «نه آنچنان» هستند که از میان آنها می‌توان به «پارک وی»، «بازار»، «آشنایی»، «قیطریه»، «سبکبال»،‌ «پیچ شمرون»، «اکباتان»، «سوار»،«کوچه برلن» و «نخستین» اشاره کرد.

قطعه «نخستین» نیز که از ساخته های قدیمی رامین بهنا در زمان گروه «آویژه» است، سال گذشته بصورت موزیک ویدیویی منتشر شد که تنظیم جدید و نوآورانه آن مورد تحسین منتقدان موسیقی قرار گرفت.

رامین بهنا سرپرست و نوزانده کیبورد گروه درباره این اجرا گفت: در این کنسرت ما ده قطعه بی کلام اجرا خواهیم کرد و تقریبا میتوانم بگویم این آخرین اجرای اختصاصی ایران یازده و کارهای پیشین است. برنامه ریزی گروه به گونه ای است که بعد از این اجراهای جدید و قطعات تازه داشته باشیم.

کسری ابراهیمی نوازنده درامز، سیاوش امامی گیتار الکتریک، آرش عمرانی کیبورد و سینتی سایزر، و همچنین در بابک ریاحی‌پور گیتار بیس، رامین بهنا را در این کنسرت همراهی می‌کنند. همچنین رضا موسوی طراح هنری و علی قادری مدیر اجرایی از دیگر عوامل گروه بهنا در این اجرا هستند.

تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی گروه بهنا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت 20:30 در قالب سلسله ‌اجراهای موسیقی تجربه در برج آزادی تهران روی صحنه می‌رود و بلیت‌فروشی آن نیز از طریق سایت تیوال انجام می‌گیرد.

«موسیقی تجربه» حرکتی تازه در موسیقی ایران است که تلاش می‌کند برای اجرای زنده آثار ارزشمند و غیرتجاری زمینه لازم را فراهم کند. این رویداد در تمام ژانرهای موسیقی در پی تحقق این امر است تا به سهم خود برای ارتقای دانش موسیقایی در میان تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری موسیقی گامی بردارد.

503

کد خبر: 936427

وب گردی

وب گردی