درخشش عکاسان ایرانی در جشنواره آربلا ترکیه

عکاسان ایرانی شرکت کننده در جشنواره آربلا ترکیه جوایز مختلفی در این رویداد کسب کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، عکس White Wall از میلاد اسلام زاده برگزیده GPU Gold Medal، عکس Shadow eye از مهدی روحی برگزیده FIAP Honourable Mentions، عکس‎های alone in fog از احسان نیک فرجام، flower2 از حامد فرجادی و ata از علی نجات بخش اصفهانی نیز برگزیده PSA Honourable Mentions شدند.

در این جشنواره که در چهار بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نماینده فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل اصغر بشارتی، مهدی روحی، احسان نیکفرجام، حامد فرجادی، سحر جعفری، سونا مویدزاده، عبدالمعید معروفی، علی نجات بخش اصفهانی، محمود ذاکری و میلاد اسلام زاده پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد و در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه هنر خیام است.

503

کد خبر: 936436

وب گردی

وب گردی