تحول نظام آموزش کشور در «360 درجه» آسیب شناسی می شود

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به موضوع تحول نظام آموزشی کشور و کارآمدی آن در طی این سال‌ها پرداخته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، نظام آموزشی کشور در طی دهه‌های اخیر دچار تغییرات و تحول‌های زیادی شده است.

هر یک از این نظام‌های آموزشی دارای ایراداتی بوده است که سعی شد در نظام جدید‌تر رفع شود اما سوال اصلی این‌جااست که این تغییرات تا چه اندازه کارآمد و مفید بوده است و ایرادات نظام قدیم تا چه میزان رفع شده است؟ هم‌چنین باید آسیب‌شناسی شود که این تغییرات در سیستم آموزشی و تربیتی، تا چه اندازه جوابگوی نیازهای آینده کشور و نسل بعدی خواهد بود.

روز 12 اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است. معلمین کشور به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین اقشار جامعه در ساخت نسل آینده، مطالباتی دارند که باید از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد اما در این سال‌ها و در مواردی شاهد بوده‌ایم که مطالبات معلمین با بی‌توجهی مسئولین همراه شده که اعتراضات آنان را در پی داشته است.

در این قسمت از برنامه «360 درجه» و به مناسبت روز معلم، مروری سریع به مطالبات این قشر زحمت‌کش انجام خواهد شد و پس از آن به آسیب‌شناسی تغییر و تحول در نظام آموزشی کشور پرداخته می‌شود.

«360 درجه»، مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

503

کد خبر: 936457

وب گردی

وب گردی