کلیات اخذ دروس مازاد ،تصویب  و آیین نامه آن به واحدها ابلاغ خواهد شد

جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر فرهاد رهبر و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ،دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: موضوع نحوه برگزاری آزمون جامع در دوره دکتری و اصلاحاتی بر روند برگزاری این آزمون در استانها به منظور اجرای دقیق آیین نامه های مربوط به آن مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی این موضوع مقرر شد یک مجموعه کمیته های نظارتی در سطح استانها برای نظارت بر اجرای دقیق آزمون جامع تشکیل شود. آیین نامه این موضوع مصوب و در آینده به واحدها ابلاغ خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بررسی گزارش توجیهی برنامه درسی رشته زیست ریاضی در مقطع کارشناسی موضوع بعدی مطرح شده در جلسه بود، گفت: از این موضوع به عنوان یک مجموعه بین رشته ای استقبال و مقرر شد به منظور اینکه این رشته با سیاست های عمومی آموزش عالی منطبق باشد، گروه علوم پایه برنامه را مورد بررسی مقدماتی قرار داده تا با اخذ نظرات کارشناسی مصوب شده و به اجرا درآید.

دکتررهایی با بیان اینکه در این جلسه تقاضای تعداد زیادی از دانشجویان برای اخذ دروس مرتبط با مجموعه رشته تحصیلی خود بیش از برنامه مصوب درسی، مورد بررسی قرار گرفت، گفت: کلیات این موضوع تصویب و مقرر شد آیین نامه آن تهیه و به واحدها ابلاغ شود.

منبع:روابط عمومی سازمان مرکزی

204

کد خبر: 936501

وب گردی

وب گردی