اولین دفتر وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرایجاد شد

امام جمعه اهر از ایجاد اولین دفتر وحدت حوزه و دانشگاه دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با حمایت و همراهی مسئولین این واحد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد اهر ،حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جمع روسای مراکز اموزش عالی و مدیران حوزه های علمیه شهرستان اهر که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد ،گفت: امروز دشمن تمام تلاش خود را بکار بسته تا با تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه این دو قشر فرهیخته و تأثیرگذار جامعه را از هم دور نگهدارد.
وی در ادامه افزود: باید با همت جمعی و تبادل همکاری های علمی، فرهنگی و بهره مندی از تجربیات فعالان حوزه و دانشگاه بتوانیم گامهای عملی در ترویج فرهنگ غنی اسلامی برداریم.
حجت الاسلام حاجی زاده راه اندازی دبیرخانه دفتر وحدت حوزه و دانشگاه را در شهرستان اهر گامی عملی در جهت تحقق این امر عنوان کرد و خواستار فعال تر شدن دبیرخانه این دفتر در اهر شد.
این مقام مسئول افزود: انتظار داریم با وحدت رویه و هماهنگی بیشتر و برگزاری جلسات راهبردی بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در تحقق وحدت حوزه دانشگاه عملیاتی نمائیم و تحقق این امر در گرو همراهی و همکاری این دو قشر فهیم و تأثیرگذار است و همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش مضاعف نمائیم.
رئس دفتر حوزه ودانشگاه اهر در ادامه به هفته معلم نیز اشاره کرد و گفت: عالمان و اندیشمندان بزرگ دینی همچون علامه شهید مطهری، شخصیتی بود که با قلم و بیان ارزشمند و پرمحتوی خود خدمت بزرگی را به اسلام و انقلاب کرده اند و دهها عالم و اندیشمند دینی دیگر که دراین راستا همیشه پیشقدم بوده اند. وی در این جلسه از خدمات فرهنگی معنوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و همکاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به جهت پیشقدمی در راه اندازی این دفتر قدر دانی کرد.
دراین جلسه مزتضی مقتدایی دبیر وحدت حوزه و دانشگاه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت این دفتر در اهر گفت: خوشبختانه با همکاری اعضای اصلی دبیرخانه و همکاری مراکز دانشگاهی و حوزوی فعال در شهرستان اهر دفتر دبیرخانه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر راه اندازی و اساسنامه آن تشکیل شده و تاکنون جلسات مختلفی را دراین خصوص برگزار کرده است.

204

کد خبر: 936505

وب گردی

وب گردی