پُرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز/نمایش 6 فیلم جدید

فیلم سینمایی «مصادره» در نهایت پرفروش ترین فیلم اکران نوروز شد تا از 12 اردیبهشت و با نمایش 6 فیلم جدید پرونده رقابت گیشه فیلم های اکران نوروز به پایان خود رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، آخرین خبر از آمار فروش فیلم های اکران نوروزی آثار روی پرده سینما مشخص شد، که فیلم سینمایی «لاتاری» طی هفته های متوالی آمار پُرفروش ترین فیلم هفته را به خود اختصاص داد این هفته نیز پرفروش ترین بود.

فیلم سینمایی «مصادره» که در هفته های ابتدایی اکران بیشترین آمار فروش را داشت در ادامه جای خود را به دو فیلم دیگر داد اما در آمار فروش کلی همچنان بیشتری فروش اکران نوروز به این فیلم اختصاص دارد.

فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا نیز از ابتدا با رشد خوب فروش همراه بود و این روند را تا پایان اکران ادامه داد.

دیگر فیلم های اکران نوروز «فراری»، «فیلشاه (انیمیشن)»، «خرگیوش» و «لونه زنبور» بودند که در ادامه میزان فروش کلی این فیلم ها در آستانه پایان نمایش آنها در سینماهای سراسر کشور اعلام شد.

همچنین فیلم سینمایی «تگزاس» که هفته پیش نمایش خود را آغاز کرده است این هفته آمار فروش نخستین هفته آن اعلام شده است.

پس از پایان شش هفته نمایش فیلم های اکران نوروز از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت نیز شش فیلم جدید خجالت نکش»، «چهارراه استانبول»، «خوک»، «عصبانی نیستم»، «آن سوی ابرها» و «جشن دلتنگی» نمایش خود را آغاز کرده اند و باید ماند و دید که آیا این فیلم های جدید نیز موفقیتی در گیشه خواهند داشت.

**لاتاری

همانطور که احتمال می رفت، گیشه فیلم‌های اکرانی سینمای ایران رونق بیشتری نسبت به هفته های گذشته پیدا کرده، این موضوع در حالی است که در میان 6 فیلم «لاتاری» برای هفته های متوالی همچنان مورد توجه مخاطبان سینما قرار گرفت.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان در مدت شش هفته و با در اختیار داشتن 171 سالن، بیش از 11 میلیارد و 804 میلیون تومان در کل فروخته است.

همچنین در هفته گذشته این فیلم با رقمی بیش از یک میلیارد و 498 میلیون تومان فروش هفتگی جایگاه اول پرفروش ترین فیلم های سینما را به خود اختصاص داد.

ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، هادی حجازی فر، جواد عزتی و حمید فرخ نژاد در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

لاتاری داستان یک دختر و پسر جوانی است که در بیست و یکی دوسالگی قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده اند تا به مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یک رویای مشترک برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا را دارند که در این میان مشکلات بسیاری برایشان بوجود می آید...

**به وقت شام

فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با اکران در 200 سالن توانست در کل11 میلیارد و 182 میلیون فروش داشته باشد.

این فیلم که موضوع دلاوری های مدافعان حرم و جنایت‌های داعش است، توانست در هفته گذشته یک میلیارد و 222 میلیون تومان بفروشد.

این فیلم سینمایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بخش بهترین کاگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را بدست آورد.

«به وقت شام» به تهیه کنندگی محمد خزاعی، محصولی از رسانه فرهنگی هنری اوج است و نشان می دهد که گروگانگیری در هواپیما بسیار دشوار است.

بابک حمیدیان، هادی حجازی فر، پیر داغر، خالد السید، جوزف سلامه، رامی عطاالله، لیث المفتی، علی سکر، سامر خلیلی، محمد شعبان و سینتیا کرم بازیگران این فیلم هستند.

**تگزاس

فیلم سینمایی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان توانسته در مدتی بیش از یک هفته با در اختیار داشتن 87 سالن اکران، یک میلیارد و 134 میلیون تومان فروش هفتگی داشته باشد.

این فیلم که در سال 1396 ساخته شده است، توانسته از ابتدای زمان اکران یک میلیارد و 182 میلیون بفروشد.

حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی،گابریلا پتری، توگان تی شی را،آدریانو تولوزا، تی آگو متوس، فرانسین لیما و لی بوم بوم از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن ، حتی تو تگزاس!

**مصادره

فیلم سینمایی مصادره اولین ساخته مهران احمدی با در اختیار داشتن 157 سالن در سه هفته از ابتدای اکران تا کنون 13میلیارد و 285 میلیون تومان در گیشه سینماهای کشور فروخته است.

این فیلم به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی، ماجرای بدشانسی های کارمند خرید ساواک است که با یک خواننده زن آمریکایی ازدواج کرده و پس از انقلاب به آمریکا می رود و در آنجا زندگی می کند.

رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی، میرطاهر مظلومی، مزدک میرعابدینی و مهران احمدی بازیگران فیلم «مصادره» هستند.

**فیلشاه

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان با در اختیار داشتن 156 سالن سینمایی توانسته 978 میلیون فروش هفتگی داشته باشد.

«فیلشاه» در مدت 6 هفته اکران عمومی خود، رقمی بیش از یک میلیارد و 615 میلیون تومان در گیشه های سینما فروخته است.

داستان این انیمیشن از این قرار است که در جنگل آفریقا رییس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

**لونه زنبور

«لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک نژاد پس از گذشت شش هفته اکران، توانسته در هفته گذشته 678 میلیون و803 هزار تومان فروش داشته باشد.

این فیلم طنز در 120 سالن سینما اکران عمومی داشت و در کل هفت میلیارد و 538 میلیون تومان فروخته است.

بازیگران فیلم «لونه زنبور» محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار و رعنا آزادی ور هستند.

این فیلم داستان دزدیده شدن دست چپ زن یک پادشاه است که در این میان ماجراهایی گریبان گیر دو دوست می شود.

**خرگیوش

«خرگیوش» اثر جدید مانی باغبانی توانسته با اکران در 42 سالن سینما، هفته گذشته با فروش مبلغی نزدیک به 175 میلیون و 113هزار تومان فروش داشته باشد.

این فیلم در مدت شش هفته و اکران در 42 سالن سینمایی بیش از یک میلیارد و 894 میلیون تومان در گیشه های سینما بفروشد.

جواد عزتی، بابک حمیدیان، سیامک انصاری، پانته آ سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، مانیا علیجانی و مینا ساداتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«خرگیوش» به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی، در قالب کمدی بحث های اجتماعی را بیان کرده و همچنین محصول سال 1395 است.

503

کد خبر: 936547

وب گردی

وب گردی