برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به چهار زبان در حرم مطهر

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) به مناسبت نیمه شعبان طی این ایام با برگزاری مراسم‌ و محافل مختلف از زائران و مجاوران حرم مطهر میزبانی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، حرم بانوی کرامت برای زائران فارسی‌زبان شب، صبح، عصر و شام میلاد امام زمان(عج) ویژه برنامه‌های مختلفی را با حضور سخنرانان برجسته و مداحان اهل‌بیت(ع) برگزار می‌کند.

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) امروز دو مراسم جشن ویژه نیمه شعبان را برای آذری‌زبان‌ها برگزار کرده است و فردا نیز با برگزاری مجالس دیگری میزبان گروه‌های دیگری از زائران آذری‌زبان است.

همچنین، مراسم جشن سالروز میلاد امام عصر(عج) ویژه عرب‌زبانان نیز فردا بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی آیت‌الله سید عادل علوی از اساتید حوزه علمیه و مدیحه‌سرایی عبدالعظیم نجفی برگزار می‌شود.

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها فردا شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا نیز با برگزاری یک مراسم ویژه، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مرادرضا رضوی و مدیحه‌سرایی یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) میزبان زائران اردوزبان خواهد بود.

ویژه برنامه‌های جشن میلاد امام زمان(عج) به زبان‌های عربی، اردو و آذری به همت اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و با مشارکت خادمان افتخاری در دفتر زائران غیرایرانی واقع در صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

901

کد خبر: 936595

وب گردی

وب گردی