پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به مناسبت هفته معلم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به مناسبت هفته معلم پیام تبریک فرستاد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به مناسبت هفته معلم پیام تبریک فرستاد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام علمی، از جمله مهم‌ترین و حیاتی ترین ابزار و عامل پیشبرد اهداف گوناگون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است. در دنیای کنونی عرصه ای نیست که بدون توجه به آموزش و پژوهش بتوان به اهداف موردنظر و ارتقاء عناصر مؤثر در آن نایل آمد .ملتی که از علم و دانش برخوردار باشد و قله های علمی را یکی پس از دیگری فتح نماید و در دنیا در علم نوآفرینی کند بی شک دارای عزت و اعتماد به نفس خواهد بود. هدف نظام آموزشی و پژوهشی ،تربیت نیروهایی است خلاق، کارآمد و شایسته که از دو بعد مهم تخصص و تعهد برخوردار باشند. هم حوزه، هم دانشگاه و هم آموزش و پرورش رسالت بسیار خطیری را برعهده دارند تا بتوانند دو عنصر مهم تخصص و تعهد را به عنوان اهداف مهم خود در راستای اهداف و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأمین نمایند.

هفته معلم فرصت بسیار مناسب و مبارکی است برای پاسداشت مقام شامخ معلمان و اساتیدی که با جان و دل در راه تربیت و آموزش فرزندان این دیار ایثار می کنند و با آموزش و انتقال تجربیات ارزنده خود زمینه ساز پیشرفت کشور در حوزه های مختلف خواهند شد و آینده درخشان کشور را تضمین خواهند نمود . اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، فرارسیدن هفته مبارک معلم را خدمت معلمان دلسوز این شهرستان به ویژه ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان بوکان ، اساتید دانشگاه‌های شهرستان بوکان و به ویژه همکاران دلسوز و گرانقدر هیات علمی در واحد بوکان و نیز همکاران زحمت کش حق التدریس تبریک و تهنیت عرض می نمایم . توفیق، سربلندی، شادکامی و تندرستی شما عزیزان آرزوی قلبی ماست. امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در خدمت صادقانه به ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت و آبادانی این شهرستان موفق و مؤید باشید.

دکتر انور ضیائی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان

کد خبر: 936713

وب گردی

وب گردی