شفر: همان‌طور که به مصاف العین و الریان رفتیم با خونه‌به‌خونه بازی می‌کنیم/ نمی‌خواهم حضورم در استقلال کوتاه مدت باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال این را که تیمش در فینال جام حذفی حضور دارد، موفقیتی بزرگ دانست و تأکید کرد که نمی‌خواهد حضورش در جمع آبی پوشان کوتاه مدت باشد.

به گزارش ایسکانیوز ، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های استقلال و خونه‌به‌خونه اظهار داشت: خوشحالم دوباره به این شهر برگشتیم. ما الان در فینال جام حذفی هستیم و این موفقیتی بزرگ است. اگر شما مسابقات حذفی در همه کشورها را نگاه کنید، می‌بینید تیم‌ها برای رسیدن به فینال با حریفان سختی روبه‌رو می‌شوند. به همین جهت، به تیمم افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم دلیل شروع موفقیت ما در لیگ و جام حذفی، هواداران هستند که باید از آنها تشکر کنم، هوادارانی که از ما حمایت کردند.

وی در ادامه یادآور شد: هیچ وقت فراموش نمی‌کنم هواداران پس از اولین دربی که بازنده شدیم، چطور حمایت‌مان کردند. آن لحظه بود که ما را حفظ کردند. هواداران ما با آن کاری که در روز دربی انجام دادند، به من، اعضای کادر فنی و بازیکنان اعتماد‌به‌نفس و انگیزه بیشتری دادند. پس از آن مسابقه، به خاطر حمایت هواداران احساساتی و هیجانی شدم. پس از بازی کسی حرفی نزد و همه حمایت‌مان کردند. هواداران به ما نشان دادند که پیشرفت استقلال را می‌خواهند. ما هم خوشحالیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. از همه هواداران دوباره تشکر می‌کنم. هواداران باید بدانند فکر ما با آنها یکی است و می‌خواهیم استقلال را برای موفقیت در آسیا پایه‌گذاری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: طبیعی است بازی راحتی نداریم و این‌طور نیست که راحت برویم و ببریم. باید تمرکز و تلاش کنیم. ما باید 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشته باشیم و مطمئنم تیمم این کار را انجام خواهد داد.

این مربی آلمانی همچنین تصریح کرد: من و پسرم در هفته‌های قبل با باشگاه مذاکراتی داشتیم و می‌توانم بگویم، در روزهای پایانی استرس داشتیم. مدیرعامل باشگاه اینجا حضور دارد و امیدوارم حضورش پیغام مثبتی برای بازیکنان و کادر فنی باشد. ما نمی‌خواهیم استقلال را برای مدت کوتاه داشته باشیم، بلکه می‌خواهیم این تیم را برای مدت طولانی در سطح بالای آسیا حفظ کنیم. بنابراین نیاز به فکر حرفه‌ای و تلاش بیشتر داریم. ما باید همین راه را برای موفقیت بیشتر برویم.

شفر در مورد داور بازی فینال جام حذفی نیز گفت: چند روز پیش صحبت‌های مالک باشگاه خونه‌به‌خونه را درباره داوری شنیدم. خیلی منصفانه نیست که این‌گونه در مورد داور صحبت شود. باید 90 دقیقه در فوتبال تمرکز داشته باشید.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود امروز قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد، گفت: مدیرعامل باشگاه اینجا حضور دارد و همه صحبت‌هایی که با من داشته، مشخص است. می‌توانید در این رابطه از افتخاری سؤال کنید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه مقابل خونه‌به‌خونه بازی می‌کنید و آیا ممکن است با تیم دوم خود به مصاف این حریف بروید، گفت: (شفر ابتدا به این سؤال خندید) فکر می‌کنم این سؤال در جهت احترام به حریف نباشد. باید بهترین تیم را روانه بازی کرده و سخت کار کنیم. باید تمرکز داشته و بدون خطا و حرکت اضافه عمل کنیم و دقیقاً شرایطی را که برابر العین و الریان داشتیم، به نمایش بگذاریم.

شفر در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مشکل تمدید قراردادش با استقلال به دلیل مسائل مالی است، گفت: نه، فقط بحث پول نیست. خیلی از شایعات و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، درست نیست. برای من چیزی که اهمیت دارد این است که تیم در مسیر موفقیت حرکت کند. باید در مسیر درستی پیش رفته و به چپ و راست نرویم. به تیمم اعتقاد دارم. ما تیم بسیار خوبی داریم و البته بهترین هواداران در ایران.

خبرنگاری به شفر اعلام کرد که سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته است که امروز قراردادش تمدید خواهد شد، گفت: امیدوارم تا نیم ساعت دیگر همه چیز طبق آنچه گفتید، مشخص شود. ما صحبت‌های لازم را با افتخاری انجام دادیم و اگر همه چیز «اوکی» و طبق توافق‌مان باشد، قراردادم را امضا می‌کنم.

602

کد خبر: 946770

وب گردی

وب گردی