پیام وزیر آموزش‌وپرورش به بهانه روز معلم

وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی به مناسبت روز معلم گفت: امیدوارم نهادها، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های سهیم در پیشرفت کشور با مشارکتی فعال از مسئولیت خویش در قبال آموزش و پرورش غفلت نورزند تا این دستگاه آینده‌ساز بتواند از تنگناهای سخت عبور کند.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمدبطحایی، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت «هفته گرامیداشت مقام معلم» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خجسته زادروز حضرت حجت (عج) را که با آغاز هفته معلم تقارن یافته است، به همکاران عزیزم صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

ایران اسلامی امروز به خود می‌بالد که بهره‌مند از وجود معلمانی فرهیخته است که دست همت از آستین فکرت برون آورده‌اند و خردمندانه با توانمند سازی کودکان و نوجوانان، طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته‌اند. امید آن دارم نهادها، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و بخش‌های سهیم در پیشرفت کشور با مشارکتی فعال و مؤثر و قدرشناسی از تلاش‌های معلمان، از مسئولیت خویش در قبال آموزش و پرورش غفلت نورزند تا این دستگاه آینده‌ساز بتواند از تنگناهای سخت عبور کند.

بی تردید جامعه ایرانی به قله‌های پیشرفت و چشم انداز توسعه دست نمی‌یابد مگر با فراهم آوردن زمینه‌های تربیت معلمانی خلاق و فکور و تامین فضایی احترام آمیز که متناسب با شان والای معلمان است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری و دو شهید تابناک نظام آموزش و پرورش، شهیدان رجایی و باهنر، از خداوند متعال مسئلت دارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، همه تلاشگران عرصه تحول در نظام آموزش و پرورش را برای تربیت فرزندانی فکور، خلاق، متدین، توانمند و مفتخر به هویت ایرانی اسلامی، توفیق روز افزون عنایت بفرماید.

701

کد خبر: 946772

وب گردی

وب گردی