پیروزی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران برابر تیم تایلند

بانوان ملی‌پوش جوان کشورمان در آخرین دیدار دوستانه خود برابر تیم جوانان دختر زیر۱۹ سال تایلند به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم والیبال جوانان دختر کشورمان که برای برگزاری اردوی تدارکاتی هم‌اکنون در بانکوک به سر می‌برد در دیداری دوستانه به مصاف تیم والیبال جوانان دختر زیر 19 سال تایلند رفت. در این دیدار شاگردان وادی برابر تیم سرعتی تایلند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای (25 بر 21)، (25 بر 20) و (25 بر 17) به پیروزی رسیدند.

براساس این گزارش، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در نخستین دیدار دوستانه خود با توجه به خستگی راه و عدم سازگاری با محیط مسابقه، بازی را چهار سته واگذار کرد. آنها در دومین بازی تدارکاتی خود با تیم قهرمان بانکوک نیز نتیجه را 3 بر یک واگذار کردند.

کادر فنی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان برای محک زدن تمامی نفرات دو بازی دوستانه دیگری را نیز با تایلندی‌ها برگزار کردند که در هر دو بازی نتیجه به سود تیم‌های تایلند رقم خورد، اما در مسابقه آخر که تایلند با تیم قدرتمندی برابر دختران ایران حاضر شده بود، توانست به پیروزی برسد. تیم والیبال جوانان دختر ایران پس از پایان اردوی یک هفته‌ای خود ادامه تمریناتش را در تهران و رامسر دنبال خواهد کرد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال جاری با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می‌شود.

تیم والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا با تیم‌های استرالیا، ماکائو و هنگ‌کنگ همگروه است.

602

کد خبر: 946779

وب گردی

وب گردی