کلوپ: باید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر جدول و کسب سهمیه چمپیونزلیگ موفقیت بزرگی برای تیم او خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، شاگردان کلوپ عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای فصل داشتند و موفق شدند تا فینال چمپیونزلیگ پیش بروند ولی در لیگ برتر، هنوز نتوانسته اند سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را قطعی کنند. آنها در حال حاضر در رده سوم قرار دارند و فردا به مصاف چلسی خواهند رفت که 6 امتیاز با آنها فاصله دارد. حال کلوپ مدعی شد که کسب سهمیه برای او و تیمش یک موفقیت بزرگ است.

او گفت:" مطمئنا موفقیت بزرگی است. در ابتدای فصل این هدف ما بود. شما می‌خواهید قهرمان شوید ولی پس از چند ماه مشخص بود که امکانش وجود ندارد. هدف ما صعود به چمپیونزلیگ است، این یعنی موفقیت بزرگ. با توجه به بازیکنانی که داریم، با توجه به اینکه توانسته ایم به فینال چمپیونزلیگ برسیم، با توجه به اینکه بازی‌های حساسی پشت سر گذشته ایم،

اینکه دوباره آماده شویم و بتوانیم با مصدومیت‌ها، سهمیه بگیریم، اتفاق بزرگی است. مشخصا نمی‌توان برنامه ای برای فینال چمپیونزلیگ ریخت. هیچکس در ابتدای فصل نمی‌داند که تیمش به صورت حتمی به فینال خواهد رسید یا نه. البته که ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم ولی هدف اصلی ما قرار گرفتن در جمع 4 تیم است. برای این هدف سخت می‌جنگیم."

606

کد خبر: 947102

وب گردی

وب گردی