انتقاد مورینیو از مهاجمان جوان یونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از مهاجمان تیمش پس از شکست مقابل برایتون پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که لوکاکو و سانچس به علت مصدومیت در دیدار دیروز قادر به همراهی تیمشان نبودند و مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال در ترکیب قرار گرفتند تا فرصت این را داشته باشند که نظر مورینیو را برای فینال جام حذفی جلب کنند. با این حال این دو مهاجم جوان در این امر ناکام بودند و راشفورد تنها یک شوت در چهارچوب داشت. پس از بازی، مورینیو به انتقاد از مهاجمان تیمش پرداخت.

او گفت:" به نظرم به اندازه کافی خوب نبودند. مهاجمانی که در ترکیب قرار گرفتند نتوانستند خوب کار کنند. وقتی تک تک بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند، تیم هم نمی‌تواند در سطح خوبی ظاهر شود. شاید حالا همه درک کنند که چرا برخی بازیکنان نسبت به دیگران بیشتر بازی می‌کنند. نمی‌گویم نا امید شدم زیرا آنها را می‌شناسم ولی فکر کردم که فیکس کردن برخی از آنها منجر به این شود که بتوانند پاسخ منتقدان را بدهند، آنها که همواره می‌گویند :«چرا همیشه لوکاکو فیکس است؟ چرا همیشه لوکاکو؟»

در مجموع رویکرد برایتون در نیمه اول بهتر از ما بود و حال و هوای متفاوتی داشتند. درس من از این بازی این بود که نتوانستم به بازیکنانم یاد بدهم که 4 امتیازی که برای دوم شدن لازم داریم، بسیار مهم است."

606

کد خبر: 947162

وب گردی

وب گردی