پاسخگویی شفاف و شنیدن صدای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود

استاندار مازندران گفت: پاسخگویی شفاف و شنیدن صدای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمد اسلامی، استاندار مازندران در جلسه شورای اطلاع رسانی استان به اهمیت مخاطب شناسی در امر اطلاع رسانی اشاره کرد و اظهار کرد: در اطلاع رسانی؛ جامعه مخاطب با طیف گسترده و فراگیر باید دیده شود.

استاندار بر به کارگیری الگوهای متنوع و موثر در امر اطلاع رسانی تاکید و خاطر نشان کرد: در اطلاع رسانی باید با بیان مسایل، مشارکت مردم را جلب نماییم. کار اطلاع رسانی باید با دقت، صبر و بهنگام صورت گیرد.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این که شورای اطلاع رسانی باید فکر و خرد جمعی را متحد کند، تصریح کرد: با پیش بینی، پیشگیری و مدیریت درست و بموقع می توان از بسیاری از مشکلات و آفت ها جلوگیری کرد. اسلامی با بیان این که باید با مدل های متنوع، ارتباط دو سویه خود و جامعه را احیا کنیم، افزود: رسانه ها باید با اطلاع رسانی درست، اذهان را شفاف کنند و اعتماد را گسترش دهند.

استاندار مازندران بر پردازش درست و هدفمند اخبار تاکید و اظهار داشت: بیان مطالب باید کامل، جامع و مبسوط باشد تا زمینه اقناع مردم را فراهم آورد.

اسلامی با بیان این که روابط عمومی ها و رسانه ها باید صدای مردم باشند، گفت: مدیران باید در دسترس مردم و به آنان پاسخگو باشند.

وی پاسخگو بودن را زمینه ساز اعتماد آفرینی در جامعه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و صدای مردم را بشنویم و با زیرساخت های موجود، تحقق این مهم را دنبال نماییم.

اسلامی گفت: پاسخگویی شفاف و شنیدن صدای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

استاندار مازندران با تاکید بر این که کادر روابط عمومی در ادارات باید درس خوانده، آموزش دیده و با مهارت باشند، افزود: کسانی که در تماس با مردم هستند باید آموزش های لازم را ببینند و صبور باشند.

اسلامی با اشاره به این که باید نقاط قوت و اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی و تحلیل کنیم، تصریح کرد: با تحلیل های آگاهانه، باید زوایای پنهان را روشن نمود و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرد. نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که باید موثر باشیم و موثر بودن نیاز به نهاد سازی و فرهنگ سازی دارد، گفت: برای وفاق در عمل باید به باور مشترک برسیم.

استاندار مازندران شاخص های اقتصادی مازندران را رو به رشد عنوان کرد و با اشاره به این که واقعیت ها و اتفاقات مثبت باید اطلاع رسانی شود تا اعتماد و فهم مشترک ایجاد شود و رضایت مندی مردم ارتقاء یابد، عنوان نمود: روابط عمومی ها و رسانه ها باید عملکرد دستگاه ها را منعکس کنند. روابط عمومی را باید بصورت شبکه ای مدیریت و هدایت نمود.

901/900

کد خبر: 947184

وب گردی

وب گردی