کتابخانه‌های دیجیتالی ایران و جایگاه ادبیات فانتزی بررسی می شود

نشست «معرفی و بررسی کتابخانه‌های دیجیتالی ایران» و جایگاه ادبیات فانتزی-حماسی در نمایشگاه کتاب بررسی می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست «روش‌های حفاظت و نگهداری از اسناد و کتب» یکشنبه ( 16 اردیبهشت ماه) از ساعت 12-30/10 با حضور محمد حدادی کمیته علمی-فرهنگی سرای اهل قلم «فرهنگوران» برگزار می‌شود.

همچنین، نشست‌های «معرفی و بررسی کتابخانه‌های دیجیتالی ایران» از ساعت 13-12 با حضور مهدی علیپور حافظی و میترا صمیمی و نشست «دختر گمشده، اثر النافرانه» از ساعت 17-16 با حضور ابوالحسن حاتمی، مسعود یزدی و کاظم رهبر در کمیته علمی-فرهنگی سالن کتاب‌نما برگزار می‌شود.

سرای اندیشه در پنجمین روز نمایشگاه میزبان برگزاری دو با موضوع کپی‌رایت و ادبیات فانتزی خواهد بود.

**بررسی جایگاه ادبیات حماسی-فانتزی در نمایشگاه کتاب

نشست «ایران، کپی‌رایت، حقوق مادی و معنوی آثار فرهنگی» یکشنبه (مورخ 16 اردیبهشت ماه) از ساعت 30/12-30/10 با سخنرانی پوریا استرکی، افشین شحنه تبار و غلامرضا عزیزی در کمیته علمی فرهنگی سرای اندیشه برگزار می‌شود.

همچنین نشست دیگری در همین سرا تحت عنوان «آشنایی با رابرت جردن و جایگاه ادبیات فانتزی حماسی در ایران» با حضور فرزاد فربد و بهرنگ مافی از ساعت 30/15-14 برپا می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

503

کد خبر: 947242

وب گردی

وب گردی