تناقض رفتار مربی و مدیر/تعجب شفر از ادعایی عجیب و غریب!

صحبتهای افتخاری در مورد شفر و ماندنش در استقلل حرف و حدیث بسیاری را در پی داشته که برای استقلالی ها جالب توجه است.

افتخاری پس از تمدید قرارداد شفر گفت: «شفر در قراردادش نوشته که اگر افتخاری برود، قراردادم را یکطرفه فسخ می‌کنم. من گفتم شاید دوست داشته باشم بروم، تو چرا باید بروی؟! شفر به من گفت تو از من حمایت کردی، با حضور تو مشکلی نداشتم و اگر بروی، می‌ترسم به بحران بخورم. ما هم به او گفتیم نترس! فعلاً هستیم و مشکلی نیست.»

اولین سؤالی که پیش می‌آید این است که یک مربی حرفه‌ای به نام شفر آیا چنین کاری می‌کند و چنین بند غیر حرفه‌ای را در قرارداداش می‌گنجاند؟ آیا مربیان خارجی به راحتی از حق و حقوق‌شان می‌گذرند و رفاقتی کار می‌کنند؟ کجای دنیا این اتفاق افتاده است؟ کدام عقل سلیمی باور می‌کند که مربی باتجربه‌ای چون شفر دست به چنین کاری بزند؟

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال در مورد این ادعای مدیرعامل استقلال پاسخ واضحی نداده و عنوان کرده که باید در این رابطه با مدیرعامل باشگاه صحبت کند. عکس‌ العمل شفر هم نشان می‌دهد که صحبت‌های مدیرعامل استقلال دور از واقعیت است.!

از حرف‌های افتخاری دو نوع برداشت می‌توان کرد، نخست اینکه پس از تمدید قرارداد شفر بیش از اندازه احساساتی شده یا خبرهایی مبنی بر کنار رفتنش از مدیریت باشگاه استقلال شنیده است. در غیر این صورت، دلیلی ندارد مدیرعامل باشگاهی صحبت‌های آماتورگونه مطرح کند. آیا مدیرعامل باشگاه صحبت‌هایی در رابطه را کنار رفتنش از صندلی مدیریت باشگاه شنیده که خواسته با این کار نشانه‌هایی بدهد؟

مدیریت باشگاه استقلال در دو سال اخیر سعی کرده به دور از جار و جنجال و هیاهوی کاذب فوتبالی، حواشی را دور کرده و با آرامش به فکر حل کردن مشکلات باشند، اما رفتار اخیر آنها نشان می‌دهد خودشان هم حاشیه ایجاد می‌کنند و ممکن است حرف‌های‌شان تبعات زیادی برای باشگاه داشته باشد.

کد خبر: 947296

وب گردی

وب گردی