اهدای رایگان 1380 فقره زمین کشاورزی به مردم"گلستان"

در راستای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس طرح ویژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای مناطق کم برخوردار و محروم کشور 1380 فقره از اسناد اراضی کشاورزی علوی به صورت کاملا رایگان به مردم شهرستان آق قلا در استان گلستان واگذار می شود.

به گزارش گروه اقتصادى ایسکانیوز؛ مسعود بهادران مدیرکل امور استانهای سازمان اموال و املاک بنیاد در این باره توضیح داد: با اجرای چهل و هشتمین مرحله از واگذاری اسناد املاک و اراضی علوی ، دو هزار سند بصورت صد در صد رایگان به مردم شریف شهرستان آق قلا در استان گلستان در روز سه شنبه 18/2/97 تقدیم می شود.

بهادران با اشاره به این که از این 2 هزار فقره سند که مساحت کل آن 1934 هکتار و 318 میلیارد ریال ارزش دارد ، 1380 فقره آن مربوط به اراضی کشاورزی است که اهدای این اراضی ، برای نخستین بار با این تعداد در این طرح بزرگ ملی و محرومیت زدایی تقدیم کشاورزان عزیز مناطق کم برخوردار این منطقه خواهد شد.

او مساحت اراضی کشاورزی را 1900 هکتار اعلام کرد و افزود: اراضی کشاورزی واگذار شده در این مرحله 240 میلیارد ریال ارزش دارد و صد در صد رایگان است. سایر اسناد اهدایی نیز 620 فقره است که کاربری مسکونی دارد و مساحت آن 34 هکتار و ارزش تقریبی آن بالغ بر 78 میلیارد ریال می باشد که کاملا رایگان اهداء خواهد شد.

مراسم اهداء دو هزار فقره از اسناد اراضی و املاک علوی با حضور رییس بنیاد مستضعفان به همراه معاونین ، استاندار استان گلستان ، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع ومردم عزیز منطقه بعدازظهر 18 اردیبهشت ماه سالجاری در مسجد جامع روستای انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

401

کد خبر: 947299

وب گردی

وب گردی