ترافیک سنگین در باندهای جنوبی تهران -کرج و کرج-قزوین

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسکانیوز گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در باند های جنوبی آزادراه کرج-قزوین(پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج(پل فردیس تا گرمدره) ترافیک سنگین مشاهده شده است و از رانندگان خواست همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور در روان شدن ترافیک داشته باشند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد : محورهای اولنگ –شاهرود ، دیزین-شمشک ، استان ایلام محور دره شهر -پلدختر، شوش -فتح المبین( به علت طغیان رودخانه و تخریب پل) ، محور خلخال-اسالم (عملیات راهسازی تا 31 تیر ماه ) مسدود هستند و از رانندگان خواست از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی محدودیت در محورهایی که تا شهریور به علت عملیات های مختلف محدودیت دارند را به این شرح اعلام کرد :

محورهای کرج-چالوس کیلومتر 0 تا 70 ( 8 صبح تا 5 بعد از ظهر) ، به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات روکش آسفالت.

آزادراه تهران-قم کیلومتر 37 تا 58 (8 صبح تا 5 بعد از ظهر)دروزهایسه شنبه،چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته به جر ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی،آزادراه تهران-کرج کیلومتر 0 تا 14(8 صبح تا 1 بعد از ظهر)روزهای چهارشنبه هرهفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه محدودیت دارند.

وی گفت: تردد در این محورها باید با رعایت جوانب احتیاط انجام شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اعلام محورهای مسدود گفت:سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

705

کد خبر: 947316

وب گردی

وب گردی