جدایی جادوگر از جمع سپیدرودی ها

سرمربی نیم فصل دوم سپیدرود در پایان جلسه ای که با مدیران این باشگاه داشت، توافق کرد تا بعد از تسویه حساب از این تیم جدا شود.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از کش و قوس‌هایی که در مورد برگزاری جلسه علی کریمی با مالک باشگاه سپیدرود صورت گرفت در نهایت نشستی بین این مربی با تن‌زاده مالک این باشگاه برگزار شد که این جلسه پایان خوشی برای ادامه همکاری علی کریمی با سپیدرود نداشت.

علی کریمی که از نفت تهران راه سپیدرود را در پیش گرفته بود، در جلسه‌ای با حضور مدیران سپیدرود شرکت کرد و با توجه به عدم توافق روی جزئیات و برخی موارد، قرار بر این شد تا بعد از تسویه حساب مالی با سپیدرود، رسما قراردادش با این تیم را فسخ کند.

در این نشست 6 ساعته سرمربی تیم فوتبال سپیدرود صبحت‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کرد اما پیشنهادات باشگاه سپیدرود مورد موافقت سرمربی تیم فوتبال سپیدرود قرار نگرفت.

با پایان جلسه مالک باشگاه و علی کریمی در نهایت سرمربی سپیدرود و مالک باشگاه به نتیجه برای ادامه همکاری نرسیدند تا سرخ‌پوشان گیلانی شرایطی جدید بعد از بقا در لیگ برتر تجربه کنند.

این تیم پُر هوادار شمالی که با علی نظرمحمدی به لیگ برتر صعود کرده بود، بعد از اتمام کار او و حضور کوتاه مدت امید روانخواه، علی کریمی را به‌ عنوان سرمربی برگزید ولی اختلافات میان علی کریمی و مدیران باشگاه، مانع از ادامه همکاری یکدیگر شد.

علی کریمی که در نیم‌فصل اول لیگ هفدهم هدایت نفت تهران را برعهده داشت، به دلایل مشابه با سپیدرود از این تیم جدا شد و حالا با وجود انجام نسبتا موفق ماموریتش از سپیدرود هم خواهد رفت تا آینده خود را در تیم دیگری جستجو کند.

موارد اختلافی میان علی کریمی و مدیران باشگاه سپیدرود بر سر میزان اختیارات و حضور برخی از افراد در کادر فنی این تیم بوده است؛ همچنین علی کریمی توقعاتی از باشگاه داشته که ظاهرا برآورده شدن آنها امکان پذیر نبوده است.

601

کد خبر: 947324

وب گردی

وب گردی