خوش‌خبر: برخی ریشه والیبال را می‌زنند/ افرادی، تیم ملی و پرچم ما را دوست ندارند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: چه زمانی ما، بازیکنان تیم ملی را ممنوع المصاحبه کردیم که حالا دفعه دوم‌مان باشد؟

امیر خوش‌خبر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتشار خبری مبنی بر ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: نمی دانم دیگر چه بگویم. واقعا ریشه والیبال را با چنین خبرهایی می زنند. چه کسی این حرف را زده است؟ چه زمانی ما، بازیکنان تیم ملی را ممنوع المصاحبه کردیم؟ چه وقت چنین کاری کرده ایم که حالا دفعه دوم‌مان باشد؟

وی ادامه داد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. در آستانه مسابقات تیم ملی، انتشار خبرها و بیان صحبت هایی با این مضامین چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ ما هر چه سعی می کنیم حاشیه را از تیم ملی دور کنیم و بازیکنان با فکری آسوده به رقابت ها اعزام شوند، با انتشار خبرهای این چنینی، آرامش را از تیم ملی می گیرند.

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: این صحبت ها نه تنها قشنگ نیست بلکه بسیار خطرناک است که بگوییم بچه ها ممنوع المصاحبه هستند و فضای پادگانی بر تیم ملی حاکم است. هر میکروفونی و در واقع هر خبرنگار و رسانه ای به اردوی تیم ملی آمده با فراغ بال کارش را انجام داده است.

خوش‌خبر در واکنش به این موضوع که گفته می شود ضیایی دستور به اتخاذ چنین تصمیمی داده، گفت: همان طور که گفتم چنین چیزی صحت ندارد. حتی هماهنگی های لازم انجام شده تا فردا (دوشنبه) اصحاب رسانه به تمرین تیم ملی بیایند. دو، سه روز پیش هم بچه های شبکه 5 سیما در اردو بودند و مصاحبه گرفتند. هیچ گاه ما کسی را ممنوع المصاحبه نکرده ایم و در بدترین شرایط نیز چنین تصمیمی نگرفته ایم.

وی افزود: این کار از اخلاق ورزشی و حرفه ای به دور است و سازگار با رفتار و سیاست های ما نیست. من قویا چنین شایعه ای را تکذیب می کنم چون نه تنها وجود ندارد بلکه ما از حضور رسانه ها استقبال می کنیم تا به اردوها و تمرینات ما بیایند، فعالیت های ما را منعکس کنند و بچه ها را مورد حمایت قرار دهند.

سرپرست تیم ملی والیبال در پایان گفت: همیشه رسانه ها یار سیزدهم ما بوده اند و درست نیست برخورد بدی با رسانه ها داشته باشیم. این صحبت ها برگرفته از تفکرات یک عده است که تصمیم گرفته اند در چند روز باقی مانده به لیگ جهانی، ما را تخریب کرده و برای تیم ملی حاشیه درست کنند. قطعا کسانی هستند که نه تیم ملی و نه پرچم ما را دوست دارند و افتخارات ما خوشایندشان نیست و آدم از شنیدن چنین صحبت هایی متأسف می شود.

604

کد خبر: 947409

وب گردی

وب گردی