تنوع تمرینات تیم ملی در آستانه جام جهانی روسیه+ عکس

کادر فنی پرتعداد تیم ملی در تمرین کم تعداد بازیکنان کار سختی برای طراحی تمرینات داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده‌سازی این تیم جهت حضور در جام جهانی 2018 روسیه، صبح امروز (یکشنبه) در زمین تمرینی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. این تمرین از ساعت 10:30 صبح با حضور چهار بازیکن انجام شد که در همان ابتدای تمرین یک بازیکن دیگر به دلیل مصدومیت تمرین را ترک کرد.

* علی کریمی، مهدی ترابی، علی قلیزاده و محمدرضا خانزاده در تمرین حضور داشتند و اشکان دژاگه دیگر بازیکن حاضر در اردو که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته، در تمرین امروز غایب بود.

* بازیکنان از ساعت 10:15 وارد زمین شدند و در همین حین، کادر فنی که تعداد آنها دو برابر بازیکنان حاضر در تمرین بود، در حال طراحی تمرینات بودند. البته طراحی تمرین برای چهار بازیکن کار بسیار سختی بود و همین مسئله باعث شد تنوع تمرینات تیم ملی تغییر کند و بازیکنان تمرینات جدیدی را پشت سر بگذارند.

* در بخش اول تمرین، میکو بدنساز تیم ملی، پس از گرم کردن بدن بازیکنان تمرینات استقامتی و تعادلی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود.

* در بخش اول تمرین، علی کریمی از ناحیه کمر دچار گرفتگی و درد شدید شد که ابتدا با فیزیوتراپ تیم ملی کار کرد و پس از اینکه نتوانست به تمرین ادامه دهد، نزد کی‌روش رفت.

* کارلوس کی‌روش که از ابتدای تمرین کنار زمین با مهدی خراطی مدیر اجرایی تیم ملی صحبت می‌کرد، پس از چند دقیقه صحبت با کریمی و فیزیوتراپ تیم ملی به او اجازه ترک تمرین را داد و هافبک تیم ملی پس از گذشت 35 از تمرین، محل تمرین را ترک کرد و راهی پِک شد.

* تمرینات تیم ملی زیر نظر میگوئل، میکو، دکتر دیگو و مارکار آقاجانیان برگزار می‌شد و سایر نفرات کادر فنی تمرین بازیکنان را نظاره می‌کردند.

* در بخش دیگری از تمرین که نیاز به حضور چهار بازیکن بود، لوپز مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به جمع بازیکنان اضافه شد تا لطمه‌ای به برنامه تمرینی وارد نشود.

601

کد خبر: 947420

وب گردی

وب گردی