بازدید سرزده رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از سه واحد دانشگاهی

سرپرست و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در برنامه‌ای سرزده و بدون اعلام قبلی از سه واحد دانشگاهی این استان بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛حجت الاسلام دکتر فرج اله براتی در بازدید از سه واحد دانشگاهی شادگان، خلیج فارس و آبادان از نزدیک در روند آخرین اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف این واحدها قرار گرفت.

بنابراین گزارش، دکتر براتی درنشستهای صمیمانه و جداگانه با مسئولان این واحدهای دانشگاهی، هدف خود از بازدیدهای میدانی را بررسی مسائل و مشکلات واحد‌ها و مراکز آموزشی استان، کمک و همیاری در رفع چالشها و همچنین توجه ویژه به شرکتهای دانش بنیان عنوان کرد .

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در واحدهای دانشگاهی، یکی از دغدغه‌های کنونی دانشگاه را کاهش جذب دانشجو دانست و تصریح کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی در کنار امور آموزشی، پژوهشی و تربیت نیروهای متخصص نیازمند توجه به فعالیت‌های پژوهش محور با قابلیت تبدیل علم به ثروت با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان، فعالیت‌های دانش‌محور و صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها است.

براتی در این بازدید از روسای این واحدهای دانشگاهی خواست برنامه های علمیاتی و اجرایی خود را به منظور تقویت و راه اندازی شرکتهای دانش بنیان اعلام نمایند .

در این بازدید که دکتر سروش زرین آبادی رییس دبیرخانه هیات امنای استانی و دکتر پرویز عسگری معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی دانش بنیان واحد اهواز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان را همراهی می کردند، از حوزه های مختلف واحدهای دانشگاهی و پروژه های نیمه تمام آنها بازدید صورت گرفت .

کد خبر: 947521

وب گردی

وب گردی