افزایش  83 پزشک متخصص و فوق تخصص به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت تا کنون 4 کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افتتاح شده است و در مجموع 600 هزار نفر ویزیت شدند و از خدمات سرپایی طرح تحول سلامت بهره مند شدند.

به گزارش ایسکانیوز دکتر سعید رضا قنبری زاده در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه با حضور وزیر بهداشت، گفت: خوشحالیم که در چهارمین سالگرد اجرای طرح تحول سلامت، 26 پروژه بهداشتی و درمانی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید و برای ارائه خدمات در اختیار مردم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: 40 هزار نفر تحت پوشش رایگان بیمه سلامت ایران قرار گرفتند و 2 میلیارد تومان نیز برای تامین داروهای بیماران صعب العلاج تخصیص داده شد همچنین 83 پزشک متخصص و فوق تخصص در طرح تحول سلامت به ظرفیت نیروی انسانی این دانشگاه اضافه شدند.

دکتر قنبری زاده با اشاره به نوسازی و تعمیر 88 پایگاه سلامت در مناطق تحت پوشش این دانشگاه، گفت: همه واحدهای بهداشتی این دانشگاه که استیجاری بودند تبدیل به واحدهای ملکی شدند و در حال حاضر تمامی آنها دارای پزشک هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در 4 سال گذشته، 10 هزار متر مربع فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی به ظرفیت این دانشگاه اضافه شد و 50 پروژه بهداشتی و درمانی با 67 هزار متر مربع فضا در حال ساخت است تا کمبودهای حوزه سلامت این منطقه کاهش یابد.

700

کد خبر: 947637

وب گردی

وب گردی