افتتاح مجتمع آموزشی سما و مرکز کلاله دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر

مجتمع آموزشی دخترانه سما گنبدکاووس و مرکز دانشگاهی کلاله وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با حضور رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، دکتر علیرضا منظری توکلی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دخترانه سما گنبدکاووس گفت: وظیفه مدرسان و اساتید سازمان سما تربیت نسل آینده است.

دکتر منظری توکلی اظهار داشت: کل بشریت همانند یک انسان دارای سه دوره جاهلیت، قدرت و حاکمیت عقل است که هم ردیف سه دوره کودکی، جوانی و بزرگسالی انسان است و هرگاه بشریت به پختگی و استفاده کامل از عقل و منطق برسد، زمان ظهور امام زمان (عج) نزدیک خواهد بود.

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشکل بیکاری در جامعه، تصریح کرد: بنا داریم در سال جدید، برنامه هایی برای اشتغال و کارآفرینی تنظیم و تدوین کنیم تا زمینه ساز اشتغالزایی در کشور شود.

دکتر منظری توکلی با تأکید بر اینکه به دنبال توسعه فیزیکی در دانشگاه آزاد اسلامی نیستیم، گفت: در نظر داریم تا از فضاهای موجود دانشگاه، برای نسل نواندیش و معتقد گامهای خوبی برداریم.

وی یادآور شد: در سطح کشور، 575 ساختمان آموزشی سما وجود دارد که از این تعداد، 4 ساختمان آموزشی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول، آزادشهر در استان گلستان واقع شده است.

دکتر منظری توکلی خاطرنشان کرد: همت و تعامل مردم شهرستان کلاله با دانشگاه آزاد اسلامی قابل تمجید است چرا که دانشگاهی با این وسعت بدون هیچگونه تسهیلات بانکی و با کمک های مردمی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و حاصل آن نیز ورود جوانان این منطقه به دانشگاه و دسترسی به آموزش عالی بدون دغدغه و در کنار خانواده است.

گفتنی است مجتمع آموزشی دخترانه ابتدایی و دوره اول متوسطه گنبدکاووس با مساحت 11 هزار مترمربع با 24 کلاس و فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلاله نیز با 7هزار و 700 مترمربع، توسط معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر: 947641

وب گردی

وب گردی