جلالی:  شرایط رقابت با تیم‌های متمول را در نقل‌وانتقالات نداریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هدف‌گذاری ما تحت تأثیر سیاست‌های مدیران پیکان است و باید صبر کنیم تا آن‌ها برای فصل آینده تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایسکانیوز،‌ مجید جلالی که به تازگی قرارداد خود را با تیم پیکان تمدید کرده است درباره مدت قرارداد خود با این تیم اظهار داشت: قرارداد من با پیکان یک ساله است. این تیم از زمانی که به لیگ برتر صعود کرده، سیاست با ثباتی داشته است و در این دو سال اخیر هم با کمترین سر و صدا و خیلی منطقی و آرام کار خود را پیش می‌برد.

وی که با برنامه «و اما ورزش» رادیو جوان صحبت می‌کرد، افزود: پیکان در زمینه تصمیم‌گیری،‌ هزینه و فنی خیلی آرام کار خود را انجام می‌دهد و در دو سال اخیر هم سعی کرده‌ایم نسل تازه‌ای را وارد بدنه تیم کنیم و الان هم بازیکنان جوان و با تجربه خوبی در اختیار داریم. به نظرم اگر ما بتوانیم کمی تیم خود را در فصل نقل و انتقالات ترمیم کنیم شرایط‌مان در فصل آینده بهتر از این هم خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه برخی از بازیکنان این تیم پیشنهاداتی از سایر باشگاه‌ها دارند و آیا اقدامی برای حفظ آن‌ها خواهد کرد یا خیر، گفت: این موضوع یکی از مشکلات ما است. بیشتر بازیکنان ما قرارداد یک ساله دارند و عملکرد خوب آن‌ها هم در فصل گذشته باعث شده مورد توجه سایر تیم‌ها قرار بگیرند. باشگاه پیکان یک بودجه متوسط دارد و سال گذشته هم دیدید که هر بازیکنی از تیم ما را که خواستند،‌ بردند، اما ما بازهم با جوانان‌مان خوب کار کردیم. همانطور که گفتم سیاست باشگاه پیکان با ثبات است و این می‌تواند باعث پیشرفت تیم شود، اما به صورت ملایم. در هر صورت ما سعی می‌کنیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم و فکر هم می‌کنم بتوانیم این کار را انجام دهیم. شاید فقط یک نفر از جمع ما جدا شود، اما سایر بازیکنان را حفظ خواهیم کرد.

جلالی در مورد هدف‌گذاری این باشگاه برای فصل آینده تصریح کرد: هدف‌گذاری ما تحت تأثیر سیاست مدیران بالادستی است. ما اگر همین تیم فصل گذشته خودمان را حفظ کنیم،‌ مجبوریم 20 درصد بودجه باشگاه را افزایش دهیم. اگر هم بخواهیم هدف بیشتری داشته باشیم باید تیم را ترمیم کنیم و چند بازیکن جدید جذب کنیم. تمام این مسائل تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

وی در واکنش به این پرسش که «آیا هنگام تمدید قرارداد در مورد سیاست باشگاه در فصل آینده صحبت نکرده‌اید؟» عنوان کرد: ما صحبت کرده‌ایم،‌ اما دو راه پیش رو داریم. اول اینکه همین راه فصل گذشته را ادامه دهیم و مانند دو فصل گذشته که ششم جدول شدیم،‌ فصل آینده هم همین هدف‌گذاری باشگاه باشد. اگر هم بخواهیم در جدول بالاتر برویم،‌ باید هزینه کنیم. در هر صورت الان منتظریم ببینیم سیاست باشگاه برای فصل آینده چه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده گفت: ما نمی‌توانیم از الان نقل و انتقالات را شروع کنیم، چون محیط نقل و انتقالات به نحوی است که ما شرایط رقابت با تیم‌های متمول را نداریم. به همین دلیل مجبوریم صبر کنیم. فصل گذشته را همه به یاد دارند که ما فقط سه بازیکن لیگ برتری جذب کردیم، چون کمبود منابع مالی داشتیم. این فصل هم مجبوریم صبر کنیم تا شش یا هفت تیم متمول لیگ برتر بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند و بعد ما دست به کار شویم.

جلالی در پایان یادآور شد: من به جز بازیکنان پایه تیم خودمان از هفت بازیکن جوان و مستعد دیگر شناخت دارم که به نظرم اگر بتوانیم آن‌ها را هم جذب کنیم سال آینده تیم خوبی خواهیم داشت.

601

کد خبر: 947681

وب گردی

وب گردی