نشست تخصصی فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه هاو مراکز آموزش عالی  در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست تخصصی فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با حضور دکتر نصیر زاده و جمعی از فرماندهان دانشگاه ها برگزار شد.

به گزارش خبر نگار گروه دانشگاه ایسکانیوز دکتر حسین نصیر زاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در این نشست گفت: مسئولین بدانند تازمانی که تفکر بسیجی در کشور زنده و پویاست نه هراس از جنگ داشته باشند و نه تهدید هایشان را در مسیر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی جدی بگیرند.

وی افزود: امروز پس از چهار دهه از عصر پربرکت انقلاب اسلامی و کسب تجارب بسیار از ایستادگی ها در مقابل استکبار جهانی باید هوشیار تر باشیم و برنامه ریزی علمی و عملی برای مواجهه با تهدیدات نرم و سخت داشته باشم .

دکتر نصیر زاده در ادامه گفت: بسیج از ابتدای تاسیس تا امروز همواره یار و یاورانقلاب بوده است و امروز وظیفه سنگینی را در مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه جوانان به عهده دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم تصریح کرد: فرماندهان بسیج کارکنان بایستی بر برنامه ابلاغی سال ۹۷که بر دو بخش اساسی متمرکز شده فعالیت کنند که شامل فراگیر نمودن نشست های بصیرتی در سطح دانشگاه ها و توسعه فعالیتهای حوزه فرهنگی و تیم های عملیات روانی و پاسخگویی به شبهاتی که دشمن در بستر ماهواره و فضای مجازی نشر میدهد و بخش دیگر آن سازماندهی آموزش و تجهیز نیروها در گردانهای عاشورا و الزهرا و ایجاد آمادگی در لحظه برای مقابله با تهدیدات سخت دشمن و حفظ و حراست از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است .

وی یاد آور شد: فرماندهان روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند که کلید تمام مشکلات کشور روحیه انقلابی در انجام امور محوله است و امروز وظیف سنگینی بر دوش من و شماست که همانگونه که بسیج مایه امیدواری و دلگرمی ملت های آزادیخواه جهان است باستی در داخل کشور هم با توانمندسازی همه بخش ها مایه امن و آرامش ملت شهید پرور ایران اسلامی باشد.

دکتر نصیرزاده در پایان تاکید کرد: در مسیر توانمند سازی بسیج کارکنان کشور جلسات متعددی را با وزیر علوم ،معاونین و مدیران وزارت علوم و برخی از روسای دانشگاه ها در سال جاری داشتم و حوزه فعالیت های بسیج کارکنان را تشریح نموده ام که باز هورد خوبی را شاهد بودم که امیدواریم در مرحله عمل هم بتوانیم با وحدت رویه در مسیر عمل منویات مقام معظم رهبری هم شجره طیبه بسیج فعال ،پویا و موثری را داشته باشیم و هم شاهد دانشگاه اسلامی و انقلابی باشیم.

۲۰۴

کد خبر: 947697

وب گردی

وب گردی