توزیعِ کارت ورود به جلسه اولین مرحله آزمون های سراسری سنجشِ مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان

کارت ورود به جلسه اولین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و... توزیع می شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از سازمان فنی و حرفه ای کشور، دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه، توزیع کارت ورود به جلسه اولین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و... آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه اولین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و... در سال 1397 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه، هفدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه نوزدهم اردیبشهت ماه ادامه می یابد.

وی با اعلام این خبر گفت: اولین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) و اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1397 پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

رضا باجولوند گفت: 61 هزار و 65 نفر در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1397 در یک هزار و 208 استانداردآموزشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 35 هزار و 665 نفر مرد و 25 هزار و 400 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی ادامه داد: 24 هزار و 638 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در 50 استاندارد آموزشی که درمورخ بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد 24 هزار و 637 نفر مرد و 1 نفرزن هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در ادامه گفت: 8 هزار و 495 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و ...در 119 استاندارد آموزشی که دربیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و 202 نفر مرد و 7 هزار و 293 نفر زن می باشند.

وی افزود: مرحله کتبی اولین مرحله آزمون سنجش مهارت سال 1397 در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) در 169 استاندارد آموزشی و همچنین اولین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و آزاد در سال جاری در یک هزار و 208 استاندارد آموزشی
به طور همزمان روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه درسراسر کشور برگزار می شود.

باجولوند در خصوص مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و...)که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی،کارت ورود به جلسه خود رادریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1397 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از هفدهم تا نوزدهم اردببهشت ماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

رضا باجولوند گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.

202

کد خبر: 947764

وب گردی

وب گردی