کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در مشهد

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در مشهد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی خدابخشی اظهار کرد: در پی اجرای دو عملیات منسجم و ضربتی از سوی مأموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی دو نفر از اعضای دو باند بزرگ قاچاق کالا در مشهد به دام قانون گرفتار شدند.

وی افزود: مأموران در مرحله اول این عملیات که امروز رخ داد یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه را که حامل یک محموله تریاک بود، در یکی از مبادی ورودی مشهد متوقف کردند. تیم عملیاتی در بازرسی از این خودرو ۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

خدابخشی تصریح کرد: تیمی دیگری از مأموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی دیگر یک دستگاه تریلی تانکر سوخت را که از کرمان به مقصد مشهد در حرکت بود در نزدیکی مشهد متوقف کردند. در این مأموریت تیم عملیاتی در بازرسی از تانکر سوخت ۱۹۰ کیلو گرم تریاک را کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: همچنین مأموران ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز با اجرای مرحله دیگری از طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به مواد در حاشیه شهر توانستند ۹۷ معتاد متجاهر را جمع آوری کنند و تحویل مراکز ترک اعتیاد تحت ماده ۱۶ دهند.

منبع: ایسنا

901

کد خبر: 947777

وب گردی

وب گردی