دستگیری رمال دماوندی با درآمد سالانه ۳ میلیارد تومان

دادستان شهرستان دماوند از دستگیری رمالی با سابقه ۳۵ سال فعالیت و درآمد سالانه بیش از ۳ میلیارد تومان در دماوند خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن ابراهیمی بسابی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در مورد دستگیری رمال در منطقه جیلارد اظهار داشت: اسرار غم‌انگیز خانه سحر و جادو با دستگیری رمال و جادوگر به پایان رسید.

وی بیان کرد: این فرد از سال 62 در منطقه جیلارد مشغول به فعالیت در زمینه‌های مختلف درمان دردها، بیماری‌های صعب‌العلاج، بخت‌گشایی، باطل کردن سحر، جلب محبت، بغض، جدایی، طلب فرزند و غیره فعالیت داشته است.

دادستان دماوند با اشاره به اقدامات منفی این فرد افزود: این جادوگر با توجه به اقداماتی که انجام می‌داده نه تنها کمکی به افراد نمی‌کرده بلکه مشکلاتی را هم برای آن‌ها ایجاد می‌کرده است، چرا که مراجعه‌کنندگان سخنان این فرد را درست پنداشته و بر این اساس مشکلات زیادی برایشان پیش می‌آمد.

ابراهیمی بسابی با اشاره به درآمد روزانه یک تا دو میلیونی این فرد تصریح کرد: با شناسایی این فرد دستورات قضایی صادر و پلیس امنیت بلافاصله ورود پیدا کرد که در حین دستگیری تعدادی خانم نیز در محل جهت بررسی مسائل خانوادگی حضور داشتند.

وی ادامه داد: این رمال کتاب‌ها و دفاتری داشته که لیست مراجعان را در آن ثبت می‌کرده که براساس آن سالی هزار و 800 مورد مراجعه‌کننده داشته و بیشتر مبالغ را به صورت دستی و نقدی دریافت می‌کرده است، بر مبنای بررسی‌های اولیه این فرد سالانه بیش از سه میلیارد تومان درآمد داشته است.

دادستان دماوند با اشاره به لزوم هوشیاری شهروندان در این موارد خاطرنشان کرد: مشابه این فرد چندین مورد دیگر در منطقه هستند اما این فرد معروف‌تر بود، و بسیاری از مشتریان این رمال به سبب اینکه مشکلات خانوادگی برایشان پیش نیاید حاضر به شکایت نشدند.

901/900

کد خبر: 947780

وب گردی

وب گردی