موحد خواه: جهاد گران با شعار پرقدرت " ما می‌توانیم " غیرممکن‌ها را ممکن ساختند

یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جهاد گران با شعار پرقدرت " ما می‌توانیم " غیرممکن‌ها را ممکن ساختند و تمامی کمبودهای موجود در مسیر نبرد با دشمنان را رفع کردند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد موحد خواه ظهر امروز در چهارمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد در جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: جهاد گران که سنگر سازان بی سنگر این نظام هستند یکی از نقش‌آفرینان اصلی در پیروزی جنگ تحمیلی بودند.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دغدغه‌های مهم ما در نظام به شمار می‌رود افزود: این امر یکی از رسالت‌های بزرگ جهاد گران در عرصه‌های مختلف جهادی به شمار می‌رود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: جهاد گران با شعار پرقدرت " ما می‌توانیم " غیرممکن‌ها را ممکن ساختند و تمامی کمبودهای موجود در مسیر نبرد با دشمنان را رفع کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز از جبهه نرم درصدد آسیب زدن به‌نظام و نفوذ در کشور است تصریح کرد: معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای برتر اخلاقی به جوانان برای مقابله با هجمه‌های متعدد دشمنان در دستور کار جهادگران قرار گیرد.

موحد خواه ابراز داشت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا بتوانیم از نفوذ دشمنان در این عرصه جلوگیری کنیم.

سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز در این مجمع اظهار داشت: جهاد گران همواره در بین جوامع مردمی به‌خوبی درخشیدند و نام آنان تجلی فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین وظایف جهاد گران است گفت: جهاد گران جایگاه ویژه‌ای در پیروزی دفاع مقدس داشتند و از ابتدای تشکیل این نهاد تا این لحظه چیزی جز خدمت به مردم از جهاد گران دیده نشده است.

میرعماد با اشاره به اینکه افزایش میزان تولیدات کشاورزی و محصولات دامی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های جهاد گران در بخش کشاورزی است تصریح کرد: با تحقق این هدف گامی مؤثر برای پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برداشته می‌شود و زمینه پیروزی ایران در جنگ اقتصادی با دشمنان را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان 118 شهید جهادگر به این نظام تقدیم کرده است.

901/900

کد خبر: 947782

وب گردی

وب گردی