برگزاری دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار ؛ شهریور ماه

دومین همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار » توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه در روزهای چهارم و پنجم شهریور ماه برگزار می شود .

به گزارش ایسکانیوز، ، سعید امیریان دبیر علمی همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار» با اعلام این خبر گفت :دردومین نشست شورای سیاست گذاری همایش موضوع های مختلفی از جمله پیگیری ایجاد سایت همایش که می تواند بصورت الکترونیک مقالات را دریافت و داوری آنها را انجام دهد مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت.

امیریان با اشاره به تعیین روءسای پنل ها و اعضای شورای سیاست گذاری همایش در نشست مورد اشاره تصریح کرد : به منظور اطلاع رسانی بیشتر در خصوص برگزاری دومین همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار » مقرر شد اعضای شورای سیاست گذاری و پنل ها دردستگاه های مربوطه نسبت به معرفی این همایش اهتمام ورزند.

دبیر علمی همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار» همچنین گفت : در این نشست بر ضرورت همکاری با رسانه ها و از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری هر چه بهتر همایش تأکید و قرار شد که برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به احتمال برگزاری پیش نشست پنل ها قبل از همایش، درباره زمان برگزاری همایش گفت :پیش از این مقرر شده بود همایش در یک روز برگزار شود ولی با توجه به گستره موضوع، شورای سیاست گذاری تصمیم به برگزاری دو روزه همایش گرفت.

امیریان اظهار داشت : با همکاری دبیرخانه همایش ، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه قرار شد امکان ثبت نام شرکت کنندگان پیش از شروع همایش صورت گیرد تا زمان کافی را برای انجام هر چه بهتر برگزاری داشته باشیم.

دبیر علمی همایش در ادامه با اشاره به برگزاری همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار در روزهای چهارم و پنجم شهریورماه سال 1397 در محل موزه ملی ایران از پژوهشگران، محققین و دانشگاهیان دعوت کرد با حضور در این همایش، با ارائه مقالات علمی در برگزاری هرچه با شکوه تر آن همکاری کنند.

امیریان با اشاره به گرفتن مجوزهای مربوط به ثبت عنوان همایش در فهرست (ISC) از مرکز پایگاه استنادی جهان اسلام که باعث می شود همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار دارای رتبه علمی باشد ابراز امیدواری کرد که با توجه به این شرایط همایش مورد اقبال بیشتر مخاطبان قرار گیرد .

گفتنی است ، شرکت کنندگان در همایش«میراث فرهنگی و توسعه پایدار» تا پانزدهم خرداد ماه فرصت دارند چکیده مقالات و تا دهم مرداد اصل مقالات خود را ارسال کنند .

علاقمندان می توانند برای هرگونه اطلاع از نحوه ارسال مقالات و شرکت در همایش به پرتال همایش به آدرسhttp://mtp.richt.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره 66736858-021 تماس برقرار کنند.

به افراد شرکت کننده در همایش«میراث فرهنگی و توسعه پایدار » که با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار می شود گواهی معتبر شرکت در همایش اعطا می شود.

روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

۷۰۵

کد خبر: 947801

وب گردی

وب گردی