فتاحیان: 3 درگیری در یک سال برای واترپلو ناگوار است/ برخوردها قاطع‌تر خواهد شد

دبیر فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو گفت: متاسفانه شاهد استفاده از الفاظ رکیک و بسیار ناشایست در دیدار سایپا و نفت امیدیه بودیم که حتما برخورد خواهد شد.

فرید فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص عدم تصمیم‌گیری درباره درگیری در سوپر لیگ واترپلو ایران اظهار داشت: متاسفانه دوباره شاهد اتفاقات ناگوار و بد در سوپر لیگ واترپلو ایران بودیم. در ابتدا باید بگویم این درگیری ها در دیگر لیگ ها مانند فوتبال، هندبال و حتی فوتسال رخ می دهد. برای اولین بار است که شاهد این چنین برخوردها آن هم 3 بار در یک سال گذشته بودیم که برای خانواده واترپلو بسیار ناگوار است.

وی ادامه داد: در این مسابقات به دلیل حساسیت های بسیار بالایی که دارند شاهد چنین برخورد هایی هستیم که امیدوارم در آینده تکرار نشود. ما در همان ابتدا با خاطیان این اتفاق برخورد کردیم و هر دو تیم را دیسکالیفه اعلام کردیم و رأی برنخواهد گشت. این برخورد اولیه ما بوده و ما در جلسه کمیته فنی و کمیته انضباطی بعد از بررسی های بیشتر با عوامل این حادثه برخورد بیشتری خواهیم کرد. متاسفانه در این دیدار شاهد استفاده از الفاظ رکیک و بسیار ناشایست بودیم که حتما برخورد خواهد شد.

دبیر فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو تصریح کرد: امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقات و درگیری هایی نباشیم اما برای جلوگیری از اتفاق افتادن بیشتر این حوادث در آینده حتما برخوردها و جریمه ها ادامه خواهد داشت و برخوردها قاطع تر خواهد شد.

602

کد خبر: 947868

وب گردی

وب گردی