تهران ،آبروی  نظام جمهوری اسلامی ایران  است

عضو سابق شورای شهر تهران گفت :شهر تهران نیاز به آرامش و آسایش دارد ، پایتخت فقط متعلق به شهروندان تهرانی نیست ، بلکه متعلق به همه ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز ، گفت : شهر تهران نیاز به آرامش و آسایش دارد ، پایتخت فقط متعلق به شهروندان تهرانی نیست ، بلکه متعلق به همه ایران است.

وی گفت: شهردار آینده تهران باید از لحاظ آکادمیک و عملی ، وافق به امور شهری بوده و با دقت فراوان انتخاب شود ، اگر مدیر شهری از لحاظ علمی قوی باشد و در حوزه عملی ضعیف عمل کند، شهر و شهروندان با آسیب های فراوان روبرو می شوند.

عضو سابق شورای شهر تهران افزود : این ابرشهر بر همه شهرها و استان های کوچک و بزرگ ایران تاثیر گذار است ، به همین جهت اعضای شورا و شهرداری تهران باید افرادی با تعهد و دل سوز باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی در ادامه گفت : عمدتا همه کاندیداها وعده و تعهدشان به مردم در زمان انتخابات براین اساس بوده که ما بدون هیچ وابستگی و تفکر سیاسی قصد خدمت به شهر و شهروندان را داریم.

وی یادآور شد : شورای اسلامی شهر تهران براساس تعهدی که دارد ، باید فردی را به عنوان شهردار انتخاب کند که براساس تفکرات جناحی حرکت نکند.بر مبنای خدمت به مردم و شهروندان قدم بردارد چرا که شهر تهران آبرو نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر شهر تهران را از لحاظ عمرانی و ساختاری بسازیم ، در واقع کشورمان را ساختیم.

عضو سابق شورای شهر تهران در پایان گفت : در مورد کاندیداهای موردنظر شناخت زیادی ندارم ، اما امیدوارم اعضاء شورا بهترین گزینه را انتخاب کنند.


خبرنگار : حسین طالبی
706

کد خبر: 947870

وب گردی

وب گردی