کریمی: مالک باشگاه اصرار داشت سهام تیم را بخرم!

سرمربی پیشین سپیدرود گفت: اگر از روز اول می‌دانستم ایشان چنین رفتارهایی دارد اصلا با آنها همکاری نمی‌کردم.

به گزارش ایسکانیوز، علی کریمی درباره جلسه شب گذشته خود با تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود گفت: اعتراف می‌کنم هنوز مالک باشگاه را نشناخته‌ام. ایشان در جلسه شب گذشته مدعی بود هیأت مدیره، کمیته فنی و مشاورانش از اعتماد او سوء استفاده کرده‌اند و ایده‌های درستی به او نداده‌اند که حال و روزشان اینگونه شده است. او می‌گفت خسته شده است!

وی ادامه داد: در حالی که بعد از جلسه شب گذشته مالک باشگاه از من و دوستم که در این نشست حضور داشت خواست اعلام کنیم که این جلسه خروجی نداشته و به جلسه آینده موکول شده است اما بلافاصله باشگاه اطلاعیه‌ای داد که ظاهرا از قبل تنظیم شده بود.

کریمی خاطر نشان کرد: برای روشن شدن اذهان هواداران خونگرم سپیدرود باید بگویم در جلسه شب گذشته مالک باشگاه هیچ صحبتی درباره اختیارات تام یک سرمربی و مسائلی از این دست مطرح نکرد بلکه همه حرفش واگذاری تیم بود. جالب اینکه بیشتر نگرانی و دغدغه او اندک هزینه‌های خودش بود. مالک باشگاه خیلی اصرار داشت یا من در سهام تیم شریک شوم یا آن را بخرم. باز هم تکرار می‌کنم که عمده صحبت‌های ما در این رابطه بود و به ایشان هم گفتم درباره مسائل فنی برنامه‌ها و اختیارات سرمربی حرف‌هایم را در جلسه شنبه گذشته با حضور اعضای کمیته فنی و هیأت مدیره زده‌ام.

سرمربی پیشین سپیدرود اظهار داشت: اگر از روز اول می‌دانستم ایشان چنین رفتارهایی دارد اصلا با آنها همکاری نمی‌کردم. با این عدم صداقت نه تنها رابطه عاطفی وجود نخواهد داشت بلکه باید بگویم خدا به داد هواداران سپیدرود برسد. هواداران این تیم خودشان متوجه همه چیز هستند.

601

کد خبر: 947900

وب گردی

وب گردی